Over een hele tijd terug werkte men verloofde in een beenhouwerij in lochristie . Ze werd door de baas continu lastig gevallen goed wetende dat ze samen was , lonen werden niet correct uitbetaald enz... En was niet enkel bij haar , de mensen die er werkten waren precies gebreinwashed . Zoals ik al zei werden de lonen niet correct betaald , en kloeg ze alle dagen over hem , toen ben ik er zelf naar toe gegaan om te vragen naar haar loon dat ze nog te goed had en maar niet kreeg .
Toen zijn er woorden ontstaan maar er werd niet geklopt of dergelijke , hij raakte dan een tijd later aan en stak me buiten , dat deed ik , hij smeet de deur dicht . Er was niks aan de deur , wat ik wel weet van men verloofde is dat die deur niet zo goed sloot , en dat hij bouwwerken ging uitvoeren aan zen beenhauwerij . en hij doet aan zwartwerk
Nu maanden later kreeg ik een bericht dat hij mij voor de rechtbank daagde , ik ging , maar hij was er niet te zien . Volgens mijn advocaat heeft hij goeie kennissen in de rechtbank millieu .
Ik moet duizenden euros betalen , plus zijn advokaat kosten , en er waren heen bewijzen he , nog geen foto niks !!
Hij wil gewoon de kosten eruit halen voor zen bouwwerken , een man zou ongelukken begaan .
En het loon niks gezien ,
Wat kan ik hieraan doen ??
Nu de uitspraak is , ik draai op voor alle kosten ,