Onschuldig en veroordeeld.

kuku
Topic Starter

Onschuldig en veroordeeld.

#1 , 12 mei 2011 08:12

Over een hele tijd terug werkte men verloofde in een beenhouwerij in lochristie . Ze werd door de baas continu lastig gevallen goed wetende dat ze samen was , lonen werden niet correct uitbetaald enz... En was niet enkel bij haar , de mensen die er werkten waren precies gebreinwashed . Zoals ik al zei werden de lonen niet correct betaald , en kloeg ze alle dagen over hem , toen ben ik er zelf naar toe gegaan om te vragen naar haar loon dat ze nog te goed had en maar niet kreeg .
Toen zijn er woorden ontstaan maar er werd niet geklopt of dergelijke , hij raakte dan een tijd later aan en stak me buiten , dat deed ik , hij smeet de deur dicht . Er was niks aan de deur , wat ik wel weet van men verloofde is dat die deur niet zo goed sloot , en dat hij bouwwerken ging uitvoeren aan zen beenhauwerij . en hij doet aan zwartwerk

Nu maanden later kreeg ik een bericht dat hij mij voor de rechtbank daagde , ik ging , maar hij was er niet te zien . Volgens mijn advocaat heeft hij goeie kennissen in de rechtbank millieu .
Ik moet duizenden euros betalen , plus zijn advokaat kosten , en er waren heen bewijzen he , nog geen foto niks !!
Hij wil gewoon de kosten eruit halen voor zen bouwwerken , een man zou ongelukken begaan .

En het loon niks gezien ,

Wat kan ik hieraan doen ??
Nu de uitspraak is , ik draai op voor alle kosten ,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 mei 2011 14:11

Kuku, ik raad je aan om geen topic te kapen, maar gewoon een ander te openen met je vraag.

Verder kan je dan in dat nieuwe topic best wat meer info geven. Waarvoor ben je veroordeeld? Hij was niet op de zitting, maar zijn advocaat wel, vermoed ik? Een rechtbank zal niet "zomaar" een uitspraak doen, hoor. De advocaat van de tegenpartij moet toch enkele goede argumenten gehad hebben. Welke waren deze? Je verhaal is wel héél erg vaag...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 mei 2011 18:59

Waarvoor werd je veroordeeld? burgerlijke of strafrechtbank ( correctionele)??

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”