En wat hebt u in dat PV dan moeten verklaren ???? wat was de schade aan tegenpartij en aan uw wagen wat waren de vaststellingen van de politie zijn er foto's genomen???
Is er een sporenonderzoek gedaan ...heeft tegenpartij verklaart hoe u aan de schade aan uw wagen is gekomen hebben ze toegegeven dat ze op uw wagen zijn gesprongen enz
Gezien deze feiten best asap zorgen voor een advocaat.
Ik heb verklaard dat ze me volgde , agressief waren , de bestuurder op mijn wagen heeft gesprongen en nadien aan de lichten heeft zitten stampen , kloppen tegen mijn auto , ruitenwisser afgetrokken.
Ze hebben sporenonderzoek gedaan en hebben dan ook afdrukken van zijn handen en schoenen gevonden op mijn wagen (zijkant en voorkant) , ook bloedsporen van tegenpartij aan zijkant van mijn wagen gevonden , ook foto's gemaakt van schade aan mijn wagen.
Wat tegenpartij juist heeft gezegd tegen politie weet ik niet.
Heb brief gekregen van zijn familiale verzekering dat ik hun klant heb aangereden en hierna vluchtmisdrijf gepleegd heb.
Ook dat 'een getuige' mijn nummerplaat heeft genoteerd.
Schade aan tegenpartij is schaafwonden aan beide handpalmen en contusie van de pols en beide voorarmen(waarschijnlijk van te slagen op mijn wagen)
Maar dit zijn toch geen bewijzen van aanrijding?
advocaat moest ik pas nemen als ik brief kreeg van rechtbank uit (advocaat via verzekering)