Beste mensen!
Ik ben woonachtig te X en hebben daar onze eigen zaak tevens ook in het zelfde appartementsgebouw
zijn wij ook woonachtig.Het appartementsgebouw staat op een hoek en telt drie verdiepingen met daar rpnd een
ruime privéparking gelegen in de Stasiestraat.
Waar ik mijn zaak heb en privé (woonachtig ben) ligt er achter ons op de wijk al jaren braak liggend grond waar vroeger
een houtfabriek gelegen was.
Er werd rondgegaan op de wijk en tevens ook aan ons gevraagd om te tekenen een soort petitie voor de goedkeuring ervan
natuurlijk goed voor zelfstandig ondernemers ,want het ging om 42 flats, appartementen
Wij tekenden met plezier!
Dit project werd afgekeurd van gemeente omdat het te hoog was tot reeds drie keer toe!
Twee percelen aan de straatkant ervan zijn van andere eigenaar waar naast oud huis die er al 35 jaar staat en gekocht werd door oud
Burgemeester.
Wij worden de laatste jaren belaagd, gestalkt op indirecte manier, belemmeren van uitvoeren van mijn beroep,lastercampagnes op internet
of in de gemeente,coputervredebreuk,enz!
Ik ben er zeker van dat er alles aan gedaan wordt om de zaak die wij hebben kapot te krijgen, met als doel ,het appartementsgebouw
en mijn zaak zouden willen onteigenen en zo de prijs te ervan probeert te drukken !
Met dank!
[geen namen op forum AUB, lees de regels:Vandebos]