handtekening levensverzekering

kadee
Topic Starter

handtekening levensverzekering

#1 , 10 mar 2012 16:15

m'n levensverzekering was steeds ten voordele van m'n zus ,na te zijn getrouwd en kinderen te hebben heb ik dit gewijzigd op naam van m'n kinderen.
nu na ondertussen al 2 jaar gescheiden toevallig gezien dat dit gewijzigd is ten voordele van m'n ex-vrouw. dus kontrakt opgevraagd en vastgesteld dat het mijn handtekening niet is (en zeer duidelijk) zit nog steeds in een moeilijke periode met m'n ex. het is gewijzigd toen we nog samen waren maar zonder mijn weten.
ze had wel de volmacht over m'n bankrekening ,maar denk dat dit er niets mee te maken heeft ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 10 mar 2012 16:40

Klacht neerleggen voor valsheid in geschrifte!
Volmacht hebben over jou rekening staat los van de ondertekening van de levensverzekering. Een levensverzekering is strikt persoonlijk.
Neem van het valse stuk kopies en leg klacht neer. Wijzig opnieuw de begunstigcde van de levensverzkering naar jouw kinderen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 mar 2012 17:14

Wanneer en waar is de wijziging uitgevoerd?
Voor de rest zie boven.
Kan je het origineel getekend stuk bekomen.... weet je waar het bewaard wordt? Hangt een beetje af hoe ze bij verzekeringsagent/bank reageren.
Welk is het laatste copie dat u hebt?
Met een copie de aangifte doen... best bij de politiedienst in wiens gebied het document is.

Reclame

kadee
Topic Starter

#4 , 13 apr 2012 20:10

is terug gewijzigd op naam van m'n kids ,verzekeringsagent ging het nazien ,hoor er niets van dus fout zal ook aan hun kant liggen ,heb in ieder geval aangetekend het origineel opgevraagd

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”