Onduidelijkheid

kennethv
Topic Starter

Onduidelijkheid

#1 , 18 apr 2012 16:45

Dag iedereen

Ik ben op dit forum terecht gekomen door google omdat ik met een vraag zit.
4 jaar geleden ben ik in beschuldiging gesteld voor een feit. Ik ben in beroep gegaan tegen de eerste uitspraak.
Vorig jaar kwam de zaak opnieuw voor. Toen wist mijn advocaat mij te vertellen dat het arrest op 18 mei 2011 zou zijn. Nu bijna 1 jaar later heb ik nog steeds geen nieuws gekregen en krijg ik mijn advocaat maar niet te pakken. Wat kan dit betekenen? Want via google vindt ik niet echt een antwoord.

Alvast Bedankt
Kennethv

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 apr 2012 18:38

Normaal wordt je van een arrest in kennis gesteld of je zou uw adres bij advocaat moeten hebben genomen.
U zal toch moeten proberen uw advocaat te bereiken.
Anders naar de griffie Hof van beroep ..... burgerlijk of strafrechtelijk of arbeidshof... zal u natuurlijk moeten weten.
Met het dossiernummer kan je daar vragen hoe het zit met uw zaak.
PS ik denk niet dat men telefonisch zal antwoorden.

Eddy009

#3 , 18 apr 2012 20:46

In beschuldiging gesteld voor een feit ... ik meen dat het om een strafzaak gaat.

Een kopie van het arrest wordt dan niet opgestuurd. In principe was het de taak van jouw advocaat om het arrest in te zien ter griffie en om desnoods een afschrift ervan te bestellen.

U gaat inderdaad best zelf eens naar de griffie.

Voor alle duidelijkheid : er zal inmiddels allang een uitspraak zijn gebeurd ...

Reclame

Franciscus

#4 , 18 apr 2012 22:12

Gelet op het gebrek aan info houden we alle opties open. :D

kennethv
Topic Starter

#5 , 19 apr 2012 05:54

Ik heb mijn advocaat inmiddels kunnen bereiken. Ze dacht dat ze mij had gecontacteerd.
Nu 1 jaar later kom ik te weten dat ik schuldig ben bevonden. Maar ik heb nog steeds geen documenten ontvangen. Is dit dan schuldig bevonden met uitstel, want ik dacht dat boetes enz binnen het jaar betaald moeten worden.

Alvast bedankt
Kennethv

Franciscus

#6 , 19 apr 2012 09:05

Dan zal uzelf of advocaat arrest moeten opvragen...

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”