Verkrachting in dronken toestand

shorty
Topic Starter

Verkrachting in dronken toestand

#1 , 18 mei 2012 12:39

Enkele dagen geleden, was er een homeparty bij een vriendin van mij. Zoals bij elke homeparty waren er drankspelletjes, hierbij is een goeie vriendin van mij, Margot (17 jaar en niet haar echte naam), dronken van geworden. Ikzelf was niet aan meedoen met de drankspelletjes, ik zat met een paar andere vrienden te praten. Na een tijd waren Margot & Seppe(17 jaar en niet zijn echte naam) weg voor een lange tijd. Iedereen dacht natuurlijk, die zijn elkaar aan het binnen doen ergens. Na een 3 kwartier nadat ze weg waren, was ik ze samen met een vriend gaan zoeken. Margot & Seppe zaten gewoon in een veld bij nog andere vrienden naar muziek te luisteren, maar ze wou terug naar het huis en vroeg of ik meeging. Ik stemde hiermee in, een beetje verder van bij groep begon ze mij te vertellen "ik voel mij gebruikt" hierbij heb ik haar direct steun gegeven en haar een knuffel gegeven. Ik vroeg of ze hadden "gemuild", ze zei "ja". Dan vroeg ik wat hij gedaan had, zij zei " alles". Dan is zij met een vriendin in de toilette gaan praten. Terwijl zij was gaan praten, vertelde Seppe aan iedereen dat ze alleen maar "gemuild" hadden en dat ze niet wou. Ik ben even later dan nog 'ns met Margot gaan praten, en ze zei dat ze zich vies voelde. Ze zei dat ze tegen hem had gezegt dat ze niet wou. Ik heb gevraagd of hij haar pijn heeft gedaan, ze antwoordde " heel veel". Ze is door hem wel ontmaagd, misschien daarom dat het zoveel pijn deed. Nu voel ik mij de heletijd al kl*** dat ik niks kan doen, of kan ik toch iets doen om haar te helpen? Het ambetante is ook dat Seppe's ouders bevriend zijn met een hele goeie bekende advocaat, daarom denk ik dat juridische stappen geen zin hebben en ook omdat ze zat was.

Shorty

Ps: Seppe was niet zo dronken als haar

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 mei 2012 19:39

Ga met Margot naar de dienst slachtofferzorg van de lokale politie.
Zorg dat de kledij die ze aanhad niet gewassen wordt.
Indien mogelijk best met een van de ouders of een meerderjarige vertrouwenspersoon

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”