Ik ken idd zeer weinig zwembaden waar die hokjes nog gescheiden zijn. Jaren geleden wel nog eens ergens gaan zwemmen waar er een aanduiding hing voor ieder geslacht, maar mijn vriendin is toen wel gewoon met mij in hetzelfde kleedhokje gegaan (waarom zouden we ons niet samen mogen omkleden?). En dat was bij de aanduiding "mannen" (mannen nemen er over het algemeen geen aanstoot aan als een vrouw in hun "sectie" komt, andersom daarentegen).En wat deed die dame dan in een kleedhokje voor MANNEN?
Als je de GSM in "fototoestel" modus zet, zal je op het schermpje kunnen zien waar je naar richt met de GSM. Een beetje als een periscoop. Blijft natuurlijk wel dat je inderdaad in een hokje "gluurt" dat gesloten is. De vriend van de topic starter had evengoed even op de deur kunnen kloppen en vragen of zijn muntstuk naar daar gerold was.heeft zijn gsm genomen en daarmee gekeken al gehurkt of hij zijn 2 euro daar ni zag liggen,: hoe kan je met gsm iets zien liggen?? met het lampje?
Is er niet wat "overreacting" geweest gezien "spijtige zaken" in het verleden van de persoon die nu beweert, enz. maar toch niets kan bewijzen daar géén sporen van foto's, enz.Een vriend van mij is overlaatst beschuldigt geweest...
Hij was gaan zwemmen met zijn vrouw en wanneer ze zich terug hadden aangekleed en hun haar gingen drogen, bemerkt de man ineens dat hij zijn 2€ muntstuk niet vond (wat nodig is om een kluis te nemen om je kleren in steken tijdens het zwemmen) en zegt tegen haar dat hij even teruggaat om zijn muntstuk te zoeken.
Hij gaat terug naar zijn kleedhokje bij de MANNEN en kijkt, maar ziet geen muntstuk liggen, hij gaat naar het volgend kleedhokje ernaast ook voor de MANNEN, want het zou kunnen gevallen zijn er daarin gerold zijn. Maar dat hokje was bezet en hij gaat terug in zijn hokje en neemt zijn GSM (omdat de grond nog nat was en daarom niet op zijn knieen zou gaan zitten) en kijkt onder het hokje, of er daar geen muntstuk ligt.
En opeens hoort hij een vrouwenstem in dat specifieke hokje en zegt "Ela wat is dat hier"
zij stapt uit haar hokje met haar badpak aan en beschuldigt hem meteen van fotos te trekken van haar. Hij zegt nog tegen haar dat ze zijn GSM mag inkijken dat er geen fotos zijn getrokken, maar zij gaat meteen iemand halen en komt meteen met de verantwoordelijke terug en die man neemt mijn GSM af en gaat met mij naar beneden in een kamer zitten en kijkt in mijn GSM, maar vind geen fotos.
Zij zegt erna tegen de man (verantwoordelijke), dat ze niet gelooft dat er een foto is getrokken maar dat ze toch klacht wil neerleggen omdat ze vroeger verkracht is geweest. De politie komt toe, de vriend doet zijn uitleg en de politie neemt hem mee naar de bureau en kijkt nog eens in de GSM, waar zij ook geen fotos vinden en geeft de GSM terug...
Nu moet hij de week erna zijn verklaring gaan afleggen op de bureau.
Zou hij dan ook geen klacht tegen haar kunnen neerleggen wegens laster en eerroof? Want zij heeft hem wel in het openbaar beschuldigt (er stonden zeker 5 a 6 mensen bij)