hypothetisch: Laster en eerroof op werfvergadering

professionalgamer
Topic Starter

hypothetisch: Laster en eerroof op werfvergadering

#1 , 08 apr 2013 17:32

Ik werk voor een studiebureau.
Voor een groot project heb ik verschillende coördinatievergaderingen gehouden.
Op deze coördinatievergaderingen heb ik zoveel mogelijk rekening gehouden met alle bemerkingen van de betrokken partijen.

Op de voorlaatste vergadering had ik al onze wijzigingen zowel schriftelijk als mondeling meegedeeld aan alle betrokken actoren.
Een van de hoofdredenen was om een zeer belangrijke nutsleiding te behouden.
Ik heb hiervoor zelfs een aparte vergadering voor gehouden.
Echter heb ik dit niet expliciet vermeld in het verslag, aangezien ik ervan uitging dat dit zeer logisch leek.

Nu heb ik een zeer onaangename mail met enkele (grote) beledigingen gekregen met een aantal opdrachtgevers in CC.
Ik vind dat deze mail mijn reputatie schaadt. Maar heb me voorgenomen om geen stappen te ondernemen indien dit zich slechts een keer voordoet.

Ik heb nu schrik voor de volgende vergadering om deze persoon op de werfvergadering te zien. Vanaf wanneer is het laster en eerroof?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 apr 2013 21:08

Eens lezen :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 apr 2013 15:41

Wie is de persoon die de mail opgesteld heeft (wat is zijn rol binnen het project? Is het een opdrachtgever, een leverancier, uitvoerder,...?)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”