Ik denk dat je deze best verder overlegt met u advocaat maar niet tegenstaande onder voorbehoud van wat uw raadsman zegt:
Beroep aantekenen gaat altijd als ge dit binnen de 14 dagen hebt gedaan...
Het bedrag dat je nu betaalt is geen boete (die brief zal nog volgen €600 waarover je sprak), dat is het vermogensvoordeel die is voortgevloeit uit illegale activiteiten dat verbeurd is verklaart...
Als je in beroep (kunt) gaan mag je vragen wat je wil (een werkstraf krijg je zoiezo maar enkel uit eigen initiatief)...
Kan je niet betalen tja mijn bovenstaand reply of onvermogend laten verklaren (is niet zo gemakkelijk als je denkt want dan mag je ook officieel niets bezitten en de deurwaarder zal toch eerst de boel komen aanslaan...) of werk zoeken of OCMW uitkering vragen en in Collectieve Schuld Bemiddeling gaan..
Maar zoals gezegd best eens een goed onderhoud doen met uw raadsman want lijkt me zoiezo al geen alledaags geval...
Ik heb geen recht op een uitkering van het ocmw, en werk is heel moeilijk te vinden.
Er is al uitspraak geweest en ben al veroordeeld en dat was 6 x 100 euro boete en 6 weken onder elektronisch toezicht, mijn straf zit er dan dus op en nu moet ik 5900 euro betalen, maar kan dit echter niet want heb geen inkomen en ben een huis vrouw.
Mijn man heeft wel werkloosheids uitkering maar dat is ook niet genoeg en thuis hebben we geen waardevolle spullen