#11 , 17 mei 2014 14:31
Er zijn feiten op datum 14/04, aangifte is gebeurd op 18/04, aangezien volgens de politie er geen zichtbare verwondingen waren op 14/04. Op datum 15/04 ben ik naar het ziekenhuis gegaan wegens andere problemen en werd me gesommeerd om aangifte te doen, gezien alle verwondingen en er misschien onzichtbare schade was, gezien de grootte van de blauwe plekken. Op 16/05 ging ik dan naar de huisarts om een document af te halen welke de verwondingen noteerde. Dit alles op aanraden van de spoedarts.
Op data 21, 22, 24 en 25/04 werd getracht de klacht in te trekken. Niet mogelijk. Enkel een toevoeging aan het pv kon dat ik geen vervolging wenste op de laatste datum. Dit is ook gebeurd.
Pv is opgesteld op 18/04. Aangifte werd reeds op 14/04 gedaan, namen en telefoonnummers van getuigen enz genoteerd, maar niks mee gedaan dus.
Conclusie: geen zichtbare schade op 14/04, attest van huisarts en vaststellingen door spoedarts respectievelijk 1 en 2 dagen later. Attest van huisarts binnengebracht, vaststellingen door spoedarts niet. In totaal 12 blauwe blekken waarvan 2 met +20 cm doorsnede. 1 op mijn schouder, had zichtbaar moeten zijn indien ze voordien waren gebeurd, gezien de kleding die ik droeg op 14/04. Geen zichtbare schade volgens politie-agente. Sociaal onderzoek, gezien volgens verslag van arts enkele verwondingen van eerdere data waren +-10/04, hoewel dit niet klopt. Ik heb nooit een document binnengebracht waarop dit stond. Ik heb enkel een verslag van de huisarts met de plekken van de verwondingen binnengebracht. En ja, ik heb dit document gelezen.
Gedurende heel deze periode tot nu staat er dus enkele keren per week een combi met de politie-agente die het onderzoek voert op nog geen 50 meter van mijn deur. Mijn ex werd gesommeerd om op 15/05 tussen 07 en 12h zich aan te bieden bij het politiekantoor. Dit gebeurde ook. Hier werd verteld dat de agente niet aan het werk was en hij de dag nadien maar moest bellen voor een afspraak. Intussen hebben mijn ex en ik terug contact en kwam hij nadien bij me. Hier werd hij gezien door de agente die zogezegd niet aan het werk was.
Ik heb niet gesproken met een IFG-dossierbeheerder, noch met de dienst SLAZO.
Overigens hebben zo'n blauwe plekken geen blauwe kleur, eerder paars/rood en dat is in mijn ogen geen verkleuring. Later werden ze geel/groen.