uitnodiging tot verhoor

jietoh
Topic Starter

uitnodiging tot verhoor

#1 , 07 aug 2014 22:12

Hey,
Kreeg vandaag een brief tot uitnodiging verhoor .
Daarin staat.
u zal gehoord woorden over feiten die u ten laste kunnen gelegd worden meer bepaald :

dan staat daar beknopte mededeling . maar er staat niet wat of hoe.
Dan gaat brief verder
1. u kan tijdens het verhoor niet verplicht worden uzelf te beschuldigen.
2. u heeft de keuze na bekendmaking identiteit , verklaring , antwoorden op vragen of te zwijgen
3. u hebt het recht voor dit verhoor over vermelde feiten een vertrouwelijk overleg te hebben met een advocaat naar keuze.
u zal geacht worden een advocaat te hebben geraadpleegd alvorens u zich aanmeld voor het verhoor.
Verder staat met hoogachting . Maar brief is zelfs niet getekend. snap er niks.
Dus weet dus totaal niet over wat het gaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 aug 2014 22:18

Enkel de stafartikels zullen er staan.
hier wat uitleg :

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 19#p203419" onclick="window.open(this.href);return false;

jietoh
Topic Starter

#3 , 07 aug 2014 22:25

Ja was bewust dat het om wat ik eruit maak over zware feiten gaan?
Snap er nog minder van. Ben geen crimineel .
Maar moet dan niet vermeld staan in de oproepings brief over welke feiten het gaat?
want weet dus total niet waarover het gaat.
Maakt me wel zenuwachtig .

Reclame

BloodNight

#4 , 08 aug 2014 08:02

Wat staat er exact bij de beknopte mededeling? Of welke strafbare artikels staan er?

jietoh
Topic Starter

#5 , 08 aug 2014 08:30

Der staat niks bij. Gewoon de tekst beknopte mededeling.
Dus geen straf artikel of niks.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 08 aug 2014 14:15

wat staat er als uitleg .... als ik u goed begrijp staat daar enkel de tekst beknopte mededeling..... dat zou willen zeggen dat de strafartikels niet automatisch op de uitnodiging zijn gezet en dat zou in principe moeten. Bij mijn wordt dit door computersysteem direct op uitnodiging gezet... best eventjes naar politie bellen of beter nog gaan en andere uitnodiging vragen waar de omschrijving van strafbare feiten opstaan. Anders kan een advocaat u ook niet helpen wat toch voor een Salduz III de bedoeling is.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”