buurvrouw en ex-lief

marieke92
Topic Starter

buurvrouw en ex-lief

#1 , 11 dec 2014 18:13

Mijn zoon heeft twee jaar een relatie gehad met onze buurvrouw. Hij is bij haar ingetrokken en heeft daar 1 jaar gewoond. Nu ze uit elkaar zijn is mijn zoon tijdelijk terug thuis komen wonen. De buurvrouw laat ons niet met rust. Ze gooit van alles in onze tuin, sms’t constant, stuurt mails ed.
Ik ben bang dat ze mijn zoon iets aandoet. Ik krijg ook sms’en maar niet regelmatig. Mijn zoon heeft klacht ingediend, de politie is met haar komen praten en het is een tijdje rustig geweest. Nu, twee maanden later, is het herbegonnen.
Zou ik zelf klacht indienen? Ik heb enkel een paar sms’en en foto’s van wat hij in mijn tuin en op straat gooit.

Met dank voor jullie hulp.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 dec 2014 18:21

Inderdaad terug klacht indienen = belaging ( stalking).

marieke92
Topic Starter

#3 , 11 dec 2014 18:31

Mijn zoon of ik. Of alle twee?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 dec 2014 20:07

Als het ook tegen u gericht is dan u ook.

marieke92
Topic Starter

#5 , 11 dec 2014 20:14

Ze stuurt berichtjes op mijn gsm om lelijke dingen te zeggen over mijn zoon. De gsm van mijn zoon werd uitgelezen maar de foto's van de schade staan op mijn gsm. Morgen gaan we naar de politie met print van de mails en mijn gsm. Zien wat ze daar zeggen. Is er nog iets dat we moeten meenemen?

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”