Hallo,
Ik ben een jaar samen geweest sinds oktober met mijn ex.Ze had achter mijn rug afspraken gemaakt de laatste maand toen we samen waren met iemand anders.Dit kwam ik te weten door een per toevallig een sms gesprek te lezen tussen hen.Die persoon had ook een café, we waren nog samen toen ik dit las en ze was van plan om daar te werken samen met hem in die café.Je kan je voorstellen dat ik niet akkoord ging.Dan heeft ze het toch maar gedaan.En na een week discussie te hebben daarover waren we uit elkaar...We hadden al heel wat samen opgebouwd in dit jaar en woonden de laatste 3 maanden van onze relatie samen.Dus ik had het zeer moeilijk met onze breuk.Maar ik zei tegen die cafébaas of dat hij wat wou letten op haar en zorgen dat er niet teveel mannen haar lastig vielen.Een week na ze er werkte ben ik binnen geweest in die café en ik had al behoorlijk wat op.Mijn ex werkte daar en we hadden discussie, de baas kwam ertussen en zei dat ik zijn personeel moest gerust laten.Na die opmerking ben ik ontploft en heb ik hem een aantal keer geslaan.Toen ik besefte wat ik aan het doen was ben ik gestopt en vertrokken naar mijn huis.Een half uur later belde mijn ex me op dat ze bij de politie zaten en hij een klacht had neergelegd, toen ik dit hoorde ben ik meteen vertrokken naar de politie om mijn verhaal te doen (niet in nuchtere toestand).Ik zei dat ik alle kosten ging betalen en dat het zeker mijn bedoeling was om hem te slaan.Het was iets dat naar boven kwam en waarvan ik serieus ben geschrokken.Een 3-tal maanden later krijg ik een foto via facebook van een rode factuurstrook met een bedrag op van een ziekenhuis onder zijn naam met ondertiteling "er zullen er nog volgen" en als ik te laat betaal dan haalt hij zijn klacht uit non-actief ofzoiets.Ik heb geantwoord dat ik liever alle info ivm. die factuur via mail krijg omdat dit toch wat banaal is omdat via facebook te doen.Ik heb geen antwoord meer gekregen.Mijn vraag is nu, hij zei me dat zijn klacht op non actief staat en dat ik niet tijdig betaal dan volgt er een proces.Kan hij dit zomaar doen? Ik kan toch niet alle rode stroken van facturen betalen terwijl ik niet weet of ze relevant zijn met zijn kosten van de verwondingen die ik heb toegediend?Ik heb het momenteel financieel krap, en er is een stuk van zijn tanden weg en blijkbaar zal dit een factuur worden van rond de 1700 €.Hoe zet ik dit op papier, en moet ik echt alle kosten betalen? Of alleen het percentage dat niet gesteund wordt door het ziekenfonds?
Bedankt, en vriendelijke groeten.