Hallo allemaal
Om een kort verschaal te schetsen.
Ik ging op bezoek bij een oudere dame, iedere avond na mijn werk sprong ik een uurtje of 2 binnen bij haar.
Ze heeft haar kleindochter moeten afgeven at ik zeer erg vond want ik was redelijk goed bevriend bij haar.
De oudere dame in kwestie deed niets anders dan mensen kleineren en afronteren, dat deed ze om te lachen zei ze altijd.
Na een geruime tijd begon deze vrouw me geld toe te stoppen, ik moest dan met haar bankkaart geld gaan afhalen en dat ging altijd over bedragen van 650 euro.
Ik ging dat geld dan afgeven maar ze stopte het me altijd toe, dat is omdat je zoveel doet voor mij zei ze dan. dat is zo een 6 tal keer gebeurd.
Na een tijd begon mevrouw echt verveld te doen tegen mij.
Mijn moeder heeft zelfs gebeld om te vragen ermee te stoppen maar ze antwoorde mijn moeder dat ze ùet haar geld deed wat ze wou.
Ze verweet me voor al wat naam had en afronteerde me voor iedereen.
Ik was dit zo beu en ben er weg gebleven na een paar waarschuwingen.
Twee maand kwam ik er niet meer wanneer ik een broef van de politie in de bus kreeg voor oplichting/aanmating in ambt.
Ze was gaan vertellen tegen de politie dat ik mij had uitgegeven als een politie agent en dat ik 650 euro nodig had om in het dossier van haar kleindochter te kunnen kijken. IK ZWEER DAT IK DIT NOOIT GEDAAN HEB !
Zo is ze ook gaan liegen dat ik 2100 euro nodig had om met een geblindeerd voertuig te kunnen rijden en noem maar op.
Ik heb dit echter nooit of nooit gedaan daar zijn mijn ouders getuige van want zij zijn ook naar het politiebureau moeten gaan om een verklaring neer te leggen.
Vorige donderdag heb ik een dagvaarding gehad na 10 maand dat de klacht bij de politie dateerde om voor te komen bij de correctionele rechtbank van Hasselt.
Ik ben hier als de dood voor, heb bang, eet niet meer, slaap niet meer. Heb vreselijke bang dat ik naar de gevangenis moet zonder dat ik iets fout heb gedaan.
Ze heeft een getuige maar voor de rest geen bewijzen. Haar getuige zal mee in haar leugens gestapt zijn en vermoed dat het een neef van haar is.
Weet iemand wat er mij te wachten staat en/of de rechter me zal geloven?
Alvast bedankt