#3 , 01 nov 2015 08:21
Ze gaan zich daar in principe niet mee bezig houden (afhankelijk van waar u woont) en indien u toch bezoek krijgt wijst u erop dat er hennep-hybrides bestaan waar geen THC in zit zoals gebruikt wordt voor hennepvezels in kleding en dergelijke. Zonder materieel bewijs en een laboratoriumtest kan daar niets tegen ingebracht worden want de planten zien er exact hetzelfde uit.
Indien ze overigens toestemming vragen om binnen te komen kijken antwoordt u beleefd dat ze maar een bevel tot huiszoeking moeten meebrengen indien ze binnen willen komen, dat u niet verplicht bent hen toe te laten en dat dat geen enkel vermoeden van schuld of onschuld impliceert.
1 voorbehoud bij al het bovenstaande: ik ga ervan uit dat er effectief NIETS te vinden is want indien u eerst op uw strepen gaat staan en de slimmerik uithangen en ze komen terug mét een bevel dan hoef ik geen tekening te maken bij wat gaat gebeuren als er toch iets gevonden wordt.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.