Mijn man en zijn ex vrouw hebben er een serieuze vechtscheiding opzitten , uiteindelijk toch eot maar met alle gevolgen vandien ...enfin to the point ,...
Zij hadden een appartement in het buitenland samen gekocht , een land die niet in de eu ligt .
Tijdens de scheiding stond deze te koop.
Nu blijkt dat dit appartement door zijn ex vrouw reeds een jaar geleden werd verkocht zonder dat wij ervan op de hoogte waren ... Bij navraag in het resort kunnen zij niets vinden van documenten betreffende de verkoop ( of mss van niet willen ) wel hebben wij de originele aankoopdocumenten.
Ex vrouw reageert niet op vraag naar verkoopsdocument wss omdat zij in mijn man haar plaats heeft getekend .
Dat ze er toe in staat is weten we reeds want hebben bewijs van een bank dat ze reeds eerder zijn handtekening vervalste , na de scheiding heeft ze een brief aan de bank geschreven het geld op haar rekening te laten storten met daarbij ook een zogezegde handtekening van mijn man , gelukkig was de bank alert en hebben zij ons deze brief bezorgd met de melding dat ze niet konden ingaan op de aanvraag omdat de handtekening niet klopt met deze die zij in bezit hadden .
Dus dikke kans dat dit ook bij de verkoop van het appartement gebeurde .
Wat kunnen wij hiermee doen ?
Kunnen wij procederen hier in belgie ? Alvast bedankt