Slagen en verondingnen aan minderjarige
Meld dit berichtCiteer
#1 , 3 uur 28 minuten geleden (18 Mei 2016 14:49)
Beste
Vorige week is mijn bromfiets gestolen aan mijn deur in de ochtend , s'avonds heb ik deze teruggevonden met een helm aan die niet van mij was dus heb ik de dader opgewacht .
Na een tijdje kwam er dan een gastje aan die zich op de bromfiets wou plaatsen , duidelijk om er mee weg te rijden. Ik heb deze op de grond geduwd en de komst van de politie afgewacht , die de dader meenamen.
Ik heb op geen enkel moment iets anders gedaan buiten de duw en wat verbale agressie.
Nu vandaag word ik opgeroepen tot een verhoor voor slagen en verwondingen aan een minderjarige.
De datum van deze ''feiten'' spelen zich af op 13/05 volgens de oproep , de eigelijke feiten zijn voorgevallen op 12/05.
Nu mijn vragen , wat gaat hier mee gebeuren , is hij zowiezo de dag erna al niet te laat om dit te laten vaststellen ? Is dit geen procedurefout ? Er zijn ook geen getuigen , enkel nadat ik de dader al op de grond had gewerkt zijn er 2 personen uit de omgeving naar buiten gekomen. Ik heb hem de dag na de feiten buiten zien staan aan zen deur en hij had geen schrammetje , de agenten die hem meegenomen hebben toen moeten dit toch ook vastgesteld hebben ?