Probleem oplossen

Valck
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Probleem oplossen

#1 , 24 aug 2016 23:04

Hallo ik heb veel last van een persoon lastig valt en ........ . Politie gelooft niet alles in. Dus ben ik van plan om hem op zoeken waar woon en uitschakelen of zelf straf geven maar is dat goede idee? want persoon die laat me niet gerust. Want ik denk zelf aan ... maar wat moet ik doen ik heb al 3 weken niet meer aan gegeven of vertrouw persoon geweest of gebeld. Is wel goede zaak dat ik het aangegeven heb?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 25 aug 2016 00:28

Dat is zowat het domste dat u kunt doen. Uit uw gebrekkig Nederlands leid ik af dat u een vreemde herkomst hebt? Hier in België hebben we een rechtssysteem dat u moet volgen, u kunt niet het recht in eigen handen nemen. DIen elke keer klacht in voor stalking en probeer zo veel mogelijk bewijs te verzamelen.

sloeberken

#3 , 25 aug 2016 09:29

Denk dat u zich voordoet als vreemde, maar dat ben je helemaal niet, noch u nickname en hoe je u woorden schrijft doet iets anders vermoeden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 aug 2016 09:54

Tekst lijkt geschreven door een rasechte Belg (Vlaming) gezien geen schrijffouten. Heeft gewoon zijn zinsbouw wat door elkaar geschud. Gewoon debiel

WP002

#5 , 25 aug 2016 12:00

Iemand 'uitschakelen' kost u tot dertig jaar, misschien levenslang. Afhankelijk van voorbedachtheid. Wat het, afgaande op uw post, wel degelijk is.

sloeberken

#6 , 25 aug 2016 12:05

Hier zou het wel nodig zijn een slotje te plaatsen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”