Beste Gebruiker21.
Ja, ik heb alles aan mijn huidige partner vertelt. Die was er natuurlijk niet blij om dat deze dame terug met mij contact wou opnemen. Gelukkig is mijn huidige partner tot bezinning gekomen dat dit echt mijn fout nu niet is. Het enige waar zij bezwaar tegen maakte, en terecht, is dat ik een paar smsen teruggestuurd heb om te zeggen dat ze mij met rust moest laten.
Maar na haar het laten zien van de smsen was ze gerustgesteld.
Waarom ze mij bedreigt is volgens die dame om volgende redenen:
-Zij is weggegaan bij haar echtgenoot omwille van mij en omdat ze dacht dat ik bij haar zou komen.
-Zij geeft nu mij de schuld dat het allemaal nu zo slecht gaat met haar en haar dochter, zowel op financieel vlak als op liefdes vlak.
Zij kan namelijk geen nieuwe partner krijgen of houden.
Hiervoor moet ik dus maar boeten want alles wat nu gebeurd verwijt ze mij en is mijn fout.
-Uiteraard heeft ze nog steeds haar werk, alimentatie en kindergeld waar zij ruimschoots mee moet toekomen. Maar steeds een nieuwe iPhone kopen wanneer er een ander model uitkomt dan zijn je centen er vlug doorgedraaid.
-De kosten lopen op en ze kan het alleen niet meer bolwerken (€600 voor appartement zonder kosten nutsvoorzieningen nog gerekend) daarom zou ik maar financieel moeten bijdragen in haar kosten volgens haar.
-Ook haar tienerdochter gaat met een slok geld lopen, schoolspullen, GSM, moderne kledij enz...
Je moet maar een perverse geest hebben om zo iets af te dwingen van iemand waar je geen enkele band mee hebt.
Maar ja, proberen gat mee zeker en ze rekent natuurlijk op mijn compassie en medeleven met haar omdat ze nog steeds in de waan is dat ik smoor verliefd ben op haar. Begrijp ze na zoveel tekst dan nog niet dat alles over en uit is???
Tot op heden heb ik geen sms meer ontvangen. Ik volg de raad op om niets meer terug te sturen en wacht wel af.
Zoals ik vorige keer geschreven heb, begint het spelletje opnieuw dan doe ik aangifte.
Voorlopig hou ik het rustig en hoop ook voor haar dat ze tot bezinning gekomen is en mij met rust laat.
Liever zo, dan nog een hele boel miserie op je hals halen.
Ik denk dat ik op je vraag een eerlijk antwoord gegeven heb en je hierop misschien nog een antwoord kunt geven.
Alvast bedankt.
Nico