Zedenfeiten

anoniem2016
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Zedenfeiten

#1 , 12 okt 2016 18:31

15 februari 2013 komt er een filmpje naar boven met zedenfeiten in het bijzijn van kinderen.
Dit gebeurde bij mijn stiefmoeder die onthaalouder is.
Hiervan zijn er ook duidelijke bewijzen.
Ik ben hiervoor klacht gaan neerleggen enige tijd terug.
D beschuldigde Geeft alles toe, toch word de zaak geseponeerd.
Kan er iemand mij hier meer duidelijkheid over geven, hoe het kan dat een zaak met zedenfeiten in het bijzijn van eigen kinderen en andere kinderen zomaar kan geseponeerd worden?

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 12 okt 2016 19:17

Gebrek aan bewijzen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

asperger

#3 , 12 okt 2016 19:23

Of geen echt zedenfeit.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

giserke

#4 , 12 okt 2016 20:19

Zonder dat we dat filmpje zien, kunnen wij daar niks over zeggen over het waarom de zaak werd geseponeerd.
Zoals eerder gezegd kan de enige reden zijn dat dit filmpje geen bewijzen oplevert van zedenfeiten.

PS dit filmpje moet je hier niet zetten hé. Maar niks belet U om zelf een strafklacht in te dienen bij de procureur. Als het parket dit afwijst kan U daartegen ook in beroep gaan.

Gebruiker21

#5 , 13 okt 2016 15:19

Tja... Véél te weinig info om hier iets over te zeggen. Voor hetzelfde geld spreken we over een filmpje van een passionele tongkus tussen de dochter van de stiefmoeder, en de dochter haar lief, waar dan toevallig ook de kindjes op te zien zijn (op de achtergrond) waar de stiefmoeder op aan het passen was. Dat dit dan geseponeerd wordt, lijkt me logisch...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”