In de eerste post was het nog uw vrouw. Nu is het plots gewoon "een vrouw"? Bon, niet dat het veel terzake doet, maar ik vond het wat vreemdDe vrouw...
Dit kan ze doen, maar dan moet zo ook een bewijs hebben dat die klant haar beschuldigd heeft. Hoe ga je aan dit bewijs raken? Op medewerking van haar oude werkgever zal ze niet moeten rekenen, waarschijnlijk.Wel op aanraden van syndicaat , raden ze aan om klacht neer te leggen tegen die klant wegens laster en eerroof .
Kweet niet waar jij dat leest maar maar ik hem in al mijn post toch geschreven De Vrouw , ik kon gelijk nergens terugvinden " Een vrouwIn de eerste post was het nog uw vrouw. Nu is het plots gewoon "een vrouw"? Bon, niet dat het veel terzake doet, maar ik vond het wat vreemdDe vrouw....
Dit kan ze doen, maar dan moet zo ook een bewijs hebben dat die klant haar beschuldigd heeft. Hoe ga je aan dit bewijs raken? Op medewerking van haar oude werkgever zal ze niet moeten rekenen, waarschijnlijk.Wel op aanraden van syndicaat , raden ze aan om klacht neer te leggen tegen die klant wegens laster en eerroof .
Ik wijs op het verschil tussen het gebruik van bezittelijk voornaamwoord (MIJN vrouw) in de eerste post, en het gebruik van een gewoon lidwoord (de, een, het) in de andere posts. Dus plots is het uw vrouw niet meer. Vreemd...Kweet niet waar jij dat leest maar maar ik hem in al mijn post toch geschreven De Vrouw , ik kon gelijk nergens terugvinden " Een vrouw![]()
Als de politie langskomt, kan je inderdaad wel een klacht neerleggen. Maar dan nog. Als de klant effectief overtuigd is dat er geld verdwenen is nadat die vrouw (of uw vrouw?Het bewijs heb ik wanneer de politie langskomt om een verklaring af te nemen van mijn vrouw , we zijn nog steeds aan het wachten hierop. Volgens de informatie die de werkgever gegeven heeft , telefonisch welliswaar , zou die klant klacht neergelegt hebben hiervoor. Of dit de waarheid is weet ik natuurlijk niet, ik hoop van wel.
OMG nederlandse les. Merci hiervoor, ben weeral een stuk wijzer gewordenIk wijs op het verschil tussen het gebruik van bezittelijk voornaamwoord (MIJN vrouw) in de eerste post, en het gebruik van een gewoon lidwoord (de, een, het) in de andere posts. Dus plots is het uw vrouw niet meer. Vreemd...Kweet niet waar jij dat leest maar maar ik hem in al mijn post toch geschreven De Vrouw , ik kon gelijk nergens terugvinden " Een vrouw![]()
Het gaat hier niet om Nederlandse les. Ik ga niet reageren op een DT-fout, bijvoorbeeld. Maar hier op het forum "veranderen" bepaalde verhalen wel eens. Soms stelt iemand een vraag "voor een vriend", en gaandeweg blijkt dan dat de topic starter zelf in de problemen zit. Idem hier. Het begint met "uw vrouw", en gaat over in "de vrouw" (kan een collega, kennis, ...) zijn. Vandaar de opmerking. In dit geval speelt het op zich weinig rol of het al dan niet uw vrouw is, maar in andere zaken kan de "hoedanigheid" van de topic starter weldegelijk een rol spelen. Anyway...OMG nederlandse les. Merci hiervoor, ben weeral een stuk wijzer geworden
Als ik het goed gelezen heb, is de beslissing om uw vrouw te ontslaan ook gebaseerd op vroegere beschuldigingen van diefstal. Het is dus niet enkel aan dit geval te wijten dat uw vrouw ontslagen is. Moest ik van jou zijn, ik zou eerder uw pijlen richten op haar werkgever, maar deze laatste heeft wel op rechtmatige wijze ontslag gegeven.Ok da begrijp ik, maar m'n vrouwis wel haar werk kwijt hierdoor, dus is er wel schade geleden.We weten natuurlijk niet welke klacht er is ingediend , is het tegen onbekende of op naam ? Of is er daar geen verschil in ?