Opzettelijke slagen en verwondingen

Beertje900
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Opzettelijke slagen en verwondingen

#1 , 29 nov 2016 20:05

Beste,

Ongeveer 5 maanden geleden heeft mijn ex heet water over me gegooid en de waterkoker op mijn hoofd stukgeslagen. Hij heeft zelfs een groot mes getrokken maar gelukkig niet de kans gehad om deze te gebruiken. Had wel 1ste graad brandwonden over mijn hele arm en ook verwondingen aan mijn hoofd. Ben met de ambulance naar spoed gebracht. Ik heb de dag erna een klacht neergelegd bij de politie die die avond bij mij thuis is gekomen. Mijn advocaat heeft me onlangs gestuurd dat het dossier geclasseerd word omdat hij het nog niet mag inzien. Hoe lang kan zoiets duren? Het feit dat ons dochtertje op dat moment aanwezig was en alles heeft meegekregen wil ik dit graag zo snel mogelijk afhandelen.
Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 nov 2016 22:02

Hoe kan een dossier geklasseerd worden omdat een advocaat het nog niet mag inzien?
Klopt iets niet in die zin.
Het dossier zal nog nog in te zien zien omdat het parket het nog niet kan vrijgeven gezien er nog opsporings- of onderzoeksdaden moeten gebeuren.
U hebt u toch als slachtoffer geregistreerd want dit is zo wie zo een IFG zaak ..en die worden niet zomaar geseponeerd door parket of onderzoeksrechter.
Ga desnoods een praten met de dienst SLAchtofferZOrg en IFG - dossierbeheerder van uw politiezone.
U had beter direct vanuit ziekenhuis aangifte gedaan - dan was het heterdaad geweest en mogelijk met arrestatie van dader.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 89&t=46358

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”