Gas boete

michi9
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Gas boete

#1 , 02 mar 2017 23:34

Hallo,
Ik en een vriend van mij werden door de politie betrapt op wildplassen in Leuven. We waren dronken en vonden er niet beter op om te gaan lopen. Nu is mijn vraag zal dit invloed hebben? Is wildplassen in Leuven steeds een gas-boete of kan dit ook een pv zijn? Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke

#2 , 03 mar 2017 01:10

Hallo,
Ik en een vriend van mij werden door de politie betrapt op wildplassen in Leuven. We waren dronken en vonden er niet beter op om te gaan lopen. Nu is mijn vraag zal dit invloed hebben? Is wildplassen in Leuven steeds een gas-boete of kan dit ook een pv zijn? Alvast bedankt
En was je aan het wildplassen tegen een geparkeerde auto? En heb je hiervoor een parkeerticket gekocht?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 mar 2017 18:47

Meerdere mogelijkheden.
Wildplassen inbreuk gemeentereglement == GAS
Kan ook nog beschadiging van andere materiële zaken zijn.
dronken kan GAS zijn maar ook inbreuk openbare dronkenschap
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet
Vertoon van bepaalde lichaamsonderdelen aan publiek - is een wanbedrijf - schenden openbare zeden en dat is correctioneel vervolgbaar. Strafwetboek art 383 e.v. als ik me niet vergis.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”