Pagina 1 van 1

oplichting Travel Club Express

Geplaatst: 25 mei 2018 23:19
door wendbous
Enige tijd geleden zijn wij opgebeld geweest door Travel Club Express , wij hebben via telefoon geen goedkeuring gegeven voor aangebrachte reispakketten en hebben ook via de post niets ontvangen.Ook hebben wij geen bevestiging via mail naar hen verzonden.
Enkel na een aanmaning tot betalen (wat trouwens de eerste mail van hen was!!) hebben wij gereageerd dat we niet op hun diensten wensen in te gaan.
Nu krijgen we via een gerechtsdeurwaarder een ingebrekestelling toe gezonden voor iets waar we dus nooit akkoord voor zijn gegaan of voor hebben afgetekend.
ze blijven hoog en laag beweren dat we te laat gereageerd hebben.
hoe kan je in godsnaam reageren als je niets ontvangt ?
Hier hebben ze dus ook geen bewijs van ook niet van zogezegd verzonden brief of pakket
Nog iemand dit mee gemaakt ?
Advies?
Gaan het uiteraard niet zo laten !

Re: oplichting Travel Club Express

Geplaatst: 25 mei 2018 23:21
door LeenW
Klacht indienen wegens oplichting.

Re: oplichting Travel Club Express

Geplaatst: 25 mei 2018 23:25
door wendbous
Hebben al een aangetekend schrijven verzonden naar gerechtsdeurwaarder, testaankoop op e hoogte gebracht .
Naar waar nog klacht indienen? grts

Re: oplichting Travel Club Express

Geplaatst: 26 mei 2018 07:47
door Issued
Ik heb al een soortgelijke aangifte behandeld.

1. Travel club houdt audio bestanden van je telefonische toestemming bij. Was het jij of je vrouw die het gesprek voerde? In mijn geval een dame die eerst beweerde dat ze niet had ingestemd. Na het opvragen van het audiobestand ( waarbij travel club heel goed meewerkt met politie) bleek dat er wel toestemming was.
2. Track n trace code werd ook aan politie overgemaakt. Bleek dat PostNL dit gewoon in de bus had gestoken. Geen handtekening voor ontvangst vereist voor kleine paketten. Dit werd vermoedelijk aanzien voor reclame en weggegooid.