akkoord over prijs + voorwerp... maar wat is voorwerp?

io.beasy
Topic Starter

akkoord over prijs + voorwerp... maar wat is voorwerp?

#1 , 27 jun 2015 22:35

Beste,
Hier zegt men altijd dat er sprake is van een koop wanneer er akkoord is over prijs en voorwerp. Akkoord over prijs is duidelijk maar wat is voorwerp exact? Ik heb een bod gedaan op een nieuwbouwwoning die nog in aanbouw is, maar wordt herverkocht. Wat het deel prijs betreft kan ik er dus waarschijnlijk niet meer onderuit. Ik heb nu pas een draft van het compromis heb onder ogen gekregen (40p lang). Kan ik nog afzien van deze aankoop op basis van nieuwe elementen uit dit voorstel van compromis waar ik niet mee akkoord ben, zoals aflevertermijn, feit dat op bijkomende kosten geen maximumbedragen staan, perceel in risicogebied, ....
bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 28 jun 2015 09:36

Een aantal zaken had u zich moeten informeren, en zijn dus geen reden om de koop te annuleren, zoals bv de locatie, aflevertermijn, ... Daarentegen onbeperkt extra kosten kunnen aanrekenen, dat lijkt mij toch al iets anders.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jun 2015 09:44

Heb je deze compromis al getekend?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Kopen”