Verkoop met gerechtelijke procedure

Appt2000
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Verkoop met gerechtelijke procedure

#1 , 03 okt 2016 15:54

Ik ben eigenaar van een nieuwbouw appartement. Tijdens de bouw zijn er vele fouten gebeurd tussen de aannemer, projectontwikkelaar en architect. Er zit een fout in de erker gebouwd aan de voorkant vh appartement. Dit is onder gerechtelijke procedure tussen de aannemer en de projectontwikkelaar en de architect. Ik wil nu graag kleiner gaan wonen omdat het appartement te groot is en dichter bij de kleinkinderen wil gaan wonen. Ik heb 2 vragen, kan ik het appartement verkopen terwijl er een gerechtelijke procedure loopt mbt het appartement en indien ja gaat dit veel invloed hebben op de verkoopsprijs? Uiteindelijk heeft dit niets mztbmijvte maken want het valt duidelijk onder garantie maar de drie andere partijen wijzen elkaar de vinger en daarom duurt het zolang. Maar ik zou dus graag willen verkopen.

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 okt 2016 16:34

Als jij niet bij de zaak bent betrokken is er blijkbaar geen probleem, alhoewel het op de prijs zou kunnen wegen.

Reclame

Terug naar “Kopen”