-Wat als een makelaar voor de koop mondeling beweert dat slechts 20% van de gevelonkosten van een appartement voor de koper zijn en nadien blijkt dat het om 31 ging ( na onderteking van compromis helaas, waar dit wel in vermeld staat, gelijkvloers betaalt niet mee, speciale clausule). een mondelinge leugen dus
- gelijkvloers betaalt wel mee in de kosten van het dak? wat houdt dat in ? ook isolatie ?
-bij ondertekening van de compromis werd ook een volmacht ondertekent door mij voor de av, zogezegd omdat dat wettelijk verplicht was. (ook mondelinge leugen)
Dat klopt niet maar wat zijn de gevolgen ?
_het arei attest werd enkel de voorkant doorgemaild, dateer van 2010 en werd afgekeurd, aan de achterzijde heb ik dan gezien wat niet in orde was maar dat doc had ik pas na ondertekeing compromis ontvangen.
- De eerste alg vergadering was dec 2013 de tweede april 2015, mag dat zomaar? dacht max een jaar?
- ik merk geen afspraak rond bedrag mededinging, gevelkosten 15000 euro offerte van 1 aannemer en 1 schilder ? kan dat zomaar ?
het verkochte goed is verhuurd maar ik heb nog niks vernomen over de huurwaarborg wel gemaild maar krijg geen info.
definitieve akte moet nog ondertekend worden