verkoop woning spanje

kuku
Topic Starter

verkoop woning spanje

#1 , 05 dec 2018 13:15

Ik zit met een probleem , ik heb mijn appartement verkocht in spanje , maar is nog niet getekend bij notaris staat gepland op 19/12/2018 . Nu appartement is verkocht zoals verkoop contract incl. meubels staat er , er is eenzijdig getekend door mijn partner terwijl ik niet thuis was een overzicht van de meubels in spaans .
We zijn wel gehuwd en voor mij zijn daar stukken bij met emotionele waarde , ik wil die wel mee , maar nu blijkt dat dit niet kan . Nu hoor ik wel dat en zie ik dat enkel meubels staat in contract , niet speciefiek welke . Kan ik deze meenemen ?

Ook is comissie 7a8% + 21% IVA , en dat voor een verkoop van 72500 euro .

Gisteren stuurde ze een mail waarin stond dat 5% was , maar hoe ik reken kom ik aan 7 a 8% , als ik haar daar over aanspreek zegt ze u hebt getekend , kan dat zomaar ik wist niet dat hun comissie 5% was , ze zegt onder de 120000 is dat 5500 wat ik veel vind nu natuurlijk

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 dec 2018 14:06

In het vervolg beter lezen.alvorens iets te tekenen. Vraag raad op Spaans forum, want de verkoop valt onder de Spaanse wetgeving.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Kopen”