adres buitenland bij schulden

noekiepoekie
Topic Starter

adres buitenland bij schulden

#1 , 21 nov 2011 21:25

ik he een vraag ivm schulden.
Men heeft me eens verteld dat als je schulden hebt, en je adres in het buitenland zet dat ze je dan "gerust laten".... en dat je qua ziekteverzekering ed dat perfect hier in belgie kan laten staan.

Hoe zit dat nu precies????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 21 nov 2011 21:34

ik he een vraag ivm schulden.
Men heeft me eens verteld dat als je schulden hebt, en je adres in het buitenland zet dat ze je dan "gerust laten".... en dat je qua ziekteverzekering ed dat perfect hier in belgie kan laten staan.

Hoe zit dat nu precies????
Cafépraat!
Misschien lukt het wel in Absurdistan, maar dan zonder ziekteverzekering.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

noekiepoekie
Topic Starter

#3 , 22 nov 2011 10:29

is het mogelijk om op een deftige manier te antwoorden aub , ik stel hier gewoon een vraag hoe en wat.? dank u

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 22 nov 2011 10:51

Al gehoord van een internationaal aanhoudingsmandaat?
Of erkenning van Belgische vonnissen door buitenlandse rechters
Hoe gaat u in het buitenland uw Belgische documenten nog in orde brengen als u gezocht wordt.
.....
Bij schulden mag elk inkomen met beslag gelegd worden.

Indien u uw ziekenkas in België wil houden ...... hoe gaat u daarvan gebruik maken?
De landen die een overeenkomst hebben met België hebben ook een overeenkomst over uitlevering.

Maar voor de rest doe maar. U gerust laten zal er niet inzitten en ondertussen lopen de schulden op.

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 22 nov 2011 11:29

Het valt me steeds weet op, dat als posters hier een andwoord krijgen dat niet in hun kraam past, agresief reageren. Dat is dan waarschijnlijk ook de oorzaak waardoor ze in de problemen zijn gekomen.

noekiepoekie
Topic Starter

#6 , 22 nov 2011 12:02

voor alle duidelijkheid, ik zit niet in de problemen, en heb geen schulden. ik word niet gezocht, en ben ook niet van plan om naar het buitenland te gaan voor een adres; ik stel deze vraag omdat het eens een gespreksonderwerp geweest is in vriendenkring en niemand wist hoe het precies zat.

Oude Belg

#7 , 22 nov 2011 12:15

voor alle duidelijkheid, ik zit niet in de problemen, en heb geen schulden. ik word niet gezocht, en ben ook niet van plan om naar het buitenland te gaan voor een adres; ik stel deze vraag omdat het eens een gespreksonderwerp geweest is in vriendenkring en niemand wist hoe het precies zat.
Als dat op café was is het inderdaad cafépraat. :lol:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Administratief recht”