*mag mijn trekcaravan zomaar op mijn naakte eigendom staan (mits toestemming vruchtgebruiker) zijn er formaliteiten waar ik rekening mee moet houden om wettelijk in orde te zijn met als doel
- deze caravan te bergen
-in deze caravan 4maand te wonen met referentieadres, voor het vestigen van domicilie is er geen interesse.
Rede, campings zijn erg duur desbetreffend individu beschikt over een weide en een weggestoken bouwgrond als naakte eigendom.
Het liefst zou men zich vestigen op desbetreffende weide verweizend naar de diertjes die zich daar beter voelen en naar prive/vrijheid.
De bouwgrond is een minder aangename ligging maar misschien mag het een wel en het ander niet... ik wil in orde zijn maar ik weet niet wat wel en wat niet mag/ wat moet.
Aansluitend wil ik ook eens bevragen of men in België ergens op bepaalde locaties met dergelijke trekcaravan mag bivakken (hiermee word parkeren om te overnachten in caravan bedoeld)?
(Men tracht uit besparing 3/4 van het jaar goedkoper te kunnen staan, stroom op campings zijn dubben zo duur, men wil de mogelijkheden weten met de naakte eigendom en ook eventueel wat kan Wanneer men een gewoon stukje weiland huur.)
Wie weet hoe het zit?