Onderwerpen samengevoegd JurecaBE - moderator
hallo,
Iedereen ik heb een vraag, ik ben reeds uit elkaar met mijn vriendin maar het is tot een gevecht gekomen omdat ik haar 'mentaal' heb kapot gemaakt en ze eist als het materiaal terug dat zij heeft betaald tv maar wel op factuur van mijn naam en andere dingen die ze had betaal maar op factuur op mijn naam dus simpel gezecht zij heeft het betaald met haar bankrekening maar het product stond wel op mijn naam en op het factuur stond ook op mijn naam en ze woont hier al een goeie twee weken niet meer omdat ik voor haar een gevaar ben iets wat ik raar vind maar ze betaald nog altijd huishuur maar ze woont hier niet meer en ik kon onmoogelijk hh betalen omdat mijn uitkering te laag is maar mag ik haar ambtshaven omdat zij hier al twee weken niet meer leeft maar ergens anders zit en wij hebben allebij getekend voor het huur contract maar alles staat op mijn naam behalve het water contract kan zij mij gewoon buiten zetten ? en ik ga vanaf volgende maand de helft me betalen maar heeft dit zin dat ik dit doe of zou ik mij eigen beschermen ? en kan ze me zoomaar buiten zetten en alles terug eisen ook al staan er bebaalde dingen op mijn naam en dan bedoel ik op factuur.
Met Vriendelijke Groetjes