Uw zin bevat een aantal vooronderstellingen, die u niet getoetst heeft, maar wel vanuit gaat:
ten eerste gaat u er vanuit dat mijn vraag over mij gaat en niet een algemene juridische vraag is.
Alhoewel ik u daarop wees, antwoordt u hier alsof het mijn situatie betreft.
Ten tweede gaat u ervan uit dat ik geen werk zou hebben. Nergens uit mijn geschrijf blijkt dat.
Ten derde antwoordt u niet met juridische antwoorden, maar met uw eigen mening, wat ik veelal zie op dit forum.
U had kunnen verwijzen naar de grondwet artikel 23 met het recht op huisvesting. Maar dat heeft niemand in deze topic ook maar één keer vermeldt. Terwijl dat het juist juridische antwoord was geweest.
Ik vind dat je enkel het juridische antwoord moet geven, en verder je eigen mening voor jezelf moet houden LeenW.
Dat zie ik vaak op dit forum. Men ventileert zijn eigen mening. Terwijl men eigenlijk de wetteksten zou moeten aanhalen en de juridische werkelijkheid zou moeten citeren die op dit moment van toepassing is, ongeacht de eigen mening over een bepaald onderwerp en 'wat zou moeten zijn' volgens de eigen subjectieve inschatting.