parameter voor subsidies

JPV
Juridisch actief: Ja

Re: parameter voor subsidies

#16 , 18 mei 2015 08:09

Het gaat inderdaad om een pErImeter, my mistake :oops:
En het klopt, ik heb op internet het verslag van de gemeenteraad teruggevonden waar dit in staat. Mèt de lijst van de straten. Maar het is pdf, ik kan de link niet posten :(
Heb het wel kunnen downloaden, maar hoe zet ik dat hier op ??
zie pm

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
witchqueen
Topic Starter

#17 , 18 mei 2015 21:03

@jpv : de pdf-file is doorgestuurd.
Dit is het zoekresultaat in google :

Verslag - Wervik
http://www.wervik.be/sites/wervik/files ... otulen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
16 dec. 2014 - Langs de Leie via Interreg Project met subsidies aangelegd. ..... Installeren van een liftsysteem in de woning (traplift, kooilift of plateaulift).

Als je daarop klikt, gaat er geen site open waarvan je de link kunt kopiëren, maar wordt er ineens een pdf-file gedownloaded.
Als ik het www-adres kopieer en in het zoekbalkje zet, dan krijg ik een boodschap dat ik geen toegang heb tot de site...

witchqueen
Topic Starter

#18 , 18 mei 2015 21:05

Juist getest : als ik erop klik, wordt het nog maar eens gedownloaded op mijn pc :-)
Voor wie het wil lezen, zou dit dus ook moeten lukken : scroll naar nr 22 (vanaf pagina 115)
En nr 23 is iets gelijkaardigs...

Reclame

BrechtS

#19 , 19 mei 2015 01:43

Volgens mij staat er zeer duidelijk 'perimeter woonzorgzone', dus dan is het verhaal zoals ik al zei: ze willen woonzorgcentra centreren in een zone. Wat ik eruit opmaak is dat die woonzorgzone er al bestond voor de perimeter, dat men dus eigenlijk zegt 'de subsidie geld voor de woonzorgzone'. OCMW wordt ook vermeld als betrokken bij de woonzorgzone. Er is ook een zekere economische grens (niet meer dan 1 woning bezitten). Ook een maximum aan inkomen. Bijkomend moet men 60+ zijn of gehandicapt voor minstens 66%. Ik zie dan zeker geen onrechtvaardigheid in die perimeter omdat dat de woonzorgzone is.

Xenophon

#20 , 19 mei 2015 07:13

En ik zeg dat het nader onderzocht zou moeten worden (wat ik hier niet van plan ben) want de woonzorgzone waarnaar wordt verwezen, wordt eigenlijk niet uiteengezet in dit document. Er dient te worden gekeken naar wat de inhoud van dit concept exact is en wat maakt dat de gemeentelijke diensten in dit kader exact in de opgelijste straten goed kunnen doen in combinatie met de gesubsidieerde werken dat ze elders niet zouden kunnen doen. M.a.w. wat is de objectieve meerwaarde ervan? Voorts vind ik de opdeling nogal merkwaardig in de zin dat in sommige straten enkel de pare of onpare nummers er kunnen van genieten, in ander blijkbaar individuele woningen wel, andere niet. Zou eens op een plan moeten bekeken worden.

Enfin, ik zeg niet dat er een disproportionele ongelijke behandeling is tussen bewoners maar denk alleszins dat er elementen genoeg zijn om eea eens van dichtbij te bekijken.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

roharro

#21 , 19 mei 2015 12:38

Alleszins merkwaardig.
Blijkbaar hebben ze daar een deel van de gemeente tot één groot woonzorgcentrum verklaart...
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Administratief recht”