Ik ben bij de politierechter in beroep gegaan tegen een beslissing van de voetbalcel van binnenlandse zaken. Ik verdedig hierin mezelf. Op 02/05 is de inleidende zitting geweest waarop ik akkoord ben gegaan met de termijnen die door de advocaat bepaald zijn.
Hij heeft zijn eerste besluiten ingediend op 15/07 en ik op mijn beurt weer in 15/09. Nu had de advocaat tot 15/10 om zijn laatste besluiten in te dienen waarna de pleitzitting zal plaats hebben op 15/11.
Ik heb echter tot op heden geen besluit meer ontvangen. Is de advocaat verplicht om het laatste besluit in te dienen of mag hij zich houden aan zijn initieel besluit van 15/07?
Indien hij wel verplicht is om het laatste besluit in te dienen en dat niet doet, welke gevolgen kan dat dan hebben voor de procedure voor de politierechter en hoe kan ik hier gebruik van maken? Is het voldoende een aangetekende brief te sturen naar de advocaat waarin ik duidelijk maak dat ik geen besluit ontvangen heb en een kopie hiervan bij het dossier op de griffie van de politierechtbank te laten toevoegen?
Bedankt voor jullie tijd.
MvG