Beste,
Ik hoop dat dit bericht juist geplaatst heb, zo niet mijn excuses hier voor.
Ik zit namelijk in een situatie waarbij ik niet weet wat gedaan, in het kort: Mijn domicilieadres (oud verblijfsplaats samen met ouders) staat te koop, moet zo snel mogelijk mijn domicilie daar kunnen weghalen. Ook kan ik mijn domicilie op mijn huidig verblijfplaats niet zetten (verhuurder staat het niet toe). Kan ook mijn domicilie niet meer bij ouders zetten (zijn ondertussen ook verhuisd naar nieuw adres) want die hebben geen zin in controle van wijkagent, heb nochtans aangedrongen maar helaas. Verder weet ik niet bij wie ik terecht kan. Blijft als laatste over iets op mijzelf huren, maar daar ben ik niet toe instaat (financieel) op dit moment, zojuist dure ziekenhuis en andere rekeningen nog maar betaald. Komt daar bij het feit dat graag woon waar ik nu ben. Kan ik ergens terecht op mijn verhaal te doen, en samen met die naar oplossingen te zoeken? Alvast bedankt!
Op langere termijn ben ik van plan om inderdaad een studio te huren met domicilie mogelijkheden, maar het feit dat mijn oud woning te koop staat, en elk moment kan verkocht zijn, dringt zich een andere oplossing op.
vriendelijk groeten!