geen domicilie adres, niet in aanmerking voor referentie adres...wat nu? help!

geoffreytrip
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

geen domicilie adres, niet in aanmerking voor referentie adres...wat nu? help!

#1 , 18 sep 2016 00:12

hi travel mate
ik zit met het zelfde probleem !! kom niet in aanmerking voor ref adres, mij laten uitschrijven gaat ook niet omdat er een papier nodig is van Ambassade van het land ik het langste verblijf , ik reis al 10 jaar , doe klein jobs in hostel en camp , nu heb ik dringend nieuw pasport nodig ! krijg het niet meer , ben gevangen in eigen land ! iets huren om mijn domicilie op te zetten is super moeilijk aangezien ik geen contract can voorleggen van werk , wat hebben jullie uit eindelijk gedaan ?
greets geoff
ps : alles is bedoeld om werkende mensen of met veel geld ! die hebben dit probleem niet maar artiesten of wereldreizigers die hebben het moeilijk !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 sep 2016 13:44

Toen u 10 jaar geleden vertrokken bent uit België had u zich moeten uitschrijven in uw gemeente en bij ambassade dan steeds uw adres opgeven.
Vermoedelijk staat u nu ook ambtelijk geschrapt als u dat nooit gedaan hebt.
In principe zou u terecht kunnen op laatste gemeente van inschrijving.
Feit dat u geen appartement kan huren is geen bevoegdheid van de gemeente /staat.
Referentieadres zal inderdaad ook heel moeilijk zijn gelet op voorwaarden.
Enigste mogelijkheid is punt 7 als dakloze maar daar zijn de gemeenten zeer strikt in.
Als u een gemeubelde studio kan huren bent u al iets verder .. voor werk dient u zich aan te bieden bij de vdab en via interimkantoren.
Probleem zal ook zijn dat uw identiteitskaart ook vervallen zal zijn.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”