#1 , 20 sep 2016 15:28
Heb gisteren een negatieve woonstcontrole gehad van de wijkagent omdat ik geen meubels heb staan in mijn huis , Ik heb wel een huurcontract en een betalingsbewijs voor de huur . Ik slaap voorlopig op een luchtmatras dat ik zelfs confortabel vind , heb een tafel , 1 stoel , een computer , beetje kledij , en mijn wasgerief (shampoo, tandpasta en tandenborstel )en nog een boekenkast en een grote spiegel . Ben momenteel werkloos en heb ook geen inkomen omdat de abvv een bewijs van woonst vraagt vooraleer mijn werkloosheidsuitkering kan uitbetaald worden. heb op 21 augustus een adreswijziging aangevraagd na een korte van ambtelijke schrapping . De ambtelijke schrapping was te wijten aan een relatiebreuk waardoor ik zonder woonst en inbedoel ben gevallen . En zonder inkomen kan ik natuurlijk geen huisraad aanschaffen en allerlei zaken om mijn mijn huis voort aan te kleden , Mijn huur word momenteel betaald door mijn moeder en kan natuurlijk niet van haar verwachten om mijn meubels ook te betalen . Dus mijn vraag is , kan de wijkagent hier een negatief woonstcontrole voor geven en wat is dan de minimum aan inbedoel dat je moet bezitten en dat eventueel wettelijk bepaald is