Huis verlaten

Piercingmarian
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Huis verlaten

#1 , 23 jan 2019 14:33

Ik weet me geen raad meer. Mn zoon is 27 en woont nog altyd thuis, hy weigert financieel bij te dragen en doet nooit niets thuis. Geen beetje respect. Zyn vriendin woont ook bij ons. Niet officieel. Ik wil dat hyhet huis verlaat. Wat moet ik doen? Ik zit zelf in collectieve schuldbemiddeling .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 jan 2019 14:40

Je zal een procedure voor de vrederechter moeten opstarten als uw zoon niet vrijwillig wil vertrekken. Zijn vriendin mag je sowieso de toegang ontzeggen, maar dit is vrij nutteloos, want uw zoon mag haar altijd terug binnen laten, aangezien hij daar gedomicilieerd is.

Lees dit eens door. Dit artikel bevat alle info die met uw problematiek te maken heeft: https://www.kennisplein.be/sites/Jeugdr ... -kind.aspx
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Administratief recht”