Ongeval eigen schade

g4s racerke
Topic Starter

Ongeval eigen schade

#1 , 17 apr 2014 10:39

Eind Februari ben ik met de wagen (taxi) in een sloot gereden in de polders. Dit gebeurde na een klap op mijn voorste band rechts bij even naast de baan te rijden. (put of steen of dergelijke)

Aangifte gedaan bij verzekering KBC. Ik ben volledig omnium verzekerd.

Expertise is gebeurd, verzekering heeft reeds papieren opgestuurd dat de wagen economisch pert total was en heeft het wrak ondertussen verkocht. Het geld hebben zij van de opkoper ontvangen. Nu is er nog steeds geen uitbetaling gebeurd. Volgens de makelaar zijn ze nog bezig met een extra onderzoek, waar hij zelf van de hoofdzetel geen informatie krijgt.

Nu is mijn vraag of dit allemaal zomaar kan, vermits de wagen reeds verkocht is en KBC het geld ervan reeds heeft ontvangen.

Ik heb een andere wagen op het oog, maar durf deze niet vastleggen omdat ik niet weet wanneer er uitbetaald gaat worden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Contacteer: Website

#2 , 17 apr 2014 10:43

Heeft men u ook meegedeeld waarover dit onderzoek precies gaat?
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

g4s racerke
Topic Starter

#3 , 17 apr 2014 21:23

Nee, en de makelaar krijgt ook geen verdere informatie.

Reclame

ddanck
Contacteer: Website

#4 , 18 apr 2014 14:27

Dan stuurt u best een dwingende brief aan de maatschappij, waarin u deze vraagt om dringend standpunt in te nemen, bij gebreke waaraan u de zaak - op kosten van de rechtsbijstandsverzekeraar - doorgeeft aan een advocaat.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Terug naar “Verkeersongevallen”