rechtsbijstand--dringend

lala
Topic Starter

rechtsbijstand--dringend

#1 , 03 sep 2010 11:32

Hallo,

Had een vraagje en hopelijk kan er mij iemand verder helpen..
Wij hebben een MME opgestart en een raadsgeneesheer gekozen...wij willen deze nu vervangen door fouten van zijn kant en heb dit dan ook medegedeeld aan onze rechtsbijstandverzekeraar.
Ze zouden in eerste instantie niet tussenkomen voor onze nieuwe raadsgeneesheer, maar er gaat hier nog overlegd worden...
Dit kan toch niet!!!! waarvoor dient de rechtsbijstand dan??? Wij vervangen gewoon en nemen er geen 3 tegelijk!!
OP welke gronden kan ik mij verweren? en dan zeuren ze nog dat er al meer dan 5000€ door hebbetaald is geweest...Mijn fout niet hein, zo is het nu

En toevallig is onze rechtsbijstand hetzelfde als onze tegenpartij...Pech voor ons dus

Hopelijk kan er iemand mij verder helpen argumenteren waarom ze wel moeten tussenkomen

Hartelijk dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 sep 2010 11:36

Hallo,

Had een vraagje en hopelijk kan er mij iemand verder helpen..
Wij hebben een MME opgestart en een raadsgeneesheer gekozen...wij willen deze nu vervangen door fouten van zijn kant en heb dit dan ook medegedeeld aan onze rechtsbijstandverzekeraar.

Hopelijk kan er iemand mij verder helpen argumenteren waarom ze wel moeten tussenkomen

Hartelijk dank
om goeie argumenten te hebben, zal er waarschijnlijk wel moeten geweten worden wat die fouten van zijn kant zijn. Ik VERMOED dat je niet zomaar het recht hebt om een nieuwe raadsgeneesheer te eisen zonder deftige argumentatie.

Een nieuwe raadsgeneesheer veroorzaakt voor de rechtsbijstandverzekeraar sowieso extra kosten, omdat deze zich opnieuw in het dossier moet inwerken.

lala
Topic Starter

#3 , 03 sep 2010 11:50

ten eerste, hij blijkt dan toch niet zo goed de franse taal te beheersen waardoor hij vele zaken niet begrijpt en verkeerd communiceert. Onze raadsgeneesheer schreef in zijn eindverslag dat ik ..%blijvende invalideit heb ipv arbeidsongeschiktheid...
Dacht dat ik een zittende beroep had voor het ongeluk, maar was werkende in de horeca en met mijn beenletstels niet meer mogelijk!! Toch wel een groot verschillen zittend of staande beroep in mijn geval.
We hebben een ergolisch onderzoek uitgevoerd met akkoord van tegenpartij, maar naar deze resultaten wordt helemaal niet gekeken; uitleg van onze raadsgeneesheer, "dit moeten zij ook niet!!??"
We spraken over reserves en hij garandeerde dat dit ok was en ingesloten zal worden in het eindverslag..
wat blijkt wanneer ik het eindeverslag krijg? niks van reserves....Ik bel hem dan op en dan zegt hij doodleuk ah ze wouden niet meer. Ik bulderde van kwaadheid, hij zou eens contact opnemen met tegenpartij en ja toch het akkoord gekregen....

en zo kan ik maar doorgaan, hij is onproffesioneel en lui!!!

Genoeg argumenten? Onze rechtsbijstand weet dat wij uitkijken naar een gerechtelijke expertise indien deze minnelijk expertise en arbitrage op niks uitdraaien, er is teveel gefoefeld en zo laten we het niet.
Dus de kosten van een gerechtelijke zal veeeeeeeeel meer bedragen dan een vervanging van raadsgeneesheer

MVg

lala

thank youuuuuuuuuuuu

Reclame

Stijn1

#4 , 03 sep 2010 12:24

Gezien het feit dat er hier sprake is van een Minnelijke Medische Expertise is er na de arbitrage geen verdere mogelijkheid meer. Het is dus niet meer mogelijk om na een Minnelijke nog verder te gaan met een gerechtelijke expertise.

Best even weer uw rechtsbijstandsverzekering raadplegen hierover.

lala
Topic Starter

#5 , 03 sep 2010 17:11

Dag Stijn,

Onze MME heeft de waarde van een gerechtelijke expertise en is niet bindend, dient enkel als advies.
Dus het gaat hier wel.

Niemand die me verder helpt?

Dank

Terug naar “Verkeersongevallen”