Als u dat kan bewijzen.Maar zover ik weet blijven zij wel verantwoordelijk....
Als u dat kan bewijzen.Maar zover ik weet blijven zij wel verantwoordelijk....
En hoe ga je de politie dwingen om te komen als ze niet willen?Gezien u geen EAF kan invullen met een put - ondertekenaar is niet aanwezig kan u best de politie in kennis stellen .
Een andere reden is dat de gemeente aansprakelijk is voor het wegdek - politie is in de meeste gevallen die dienst die eerst ter plaatse kan komen om vaststellingen te doen. Deze zullen dan ofwel BW ofwel een stadsdienst verwittigen om het nodige te doen.
Maar als de gemeente/verzekering van gemeente niet akkoord gaat dan zal uw verzekering naar de rechtbank moeten en dan is een PV van de politie dat opgesteld is met vaststellingen ter plaatse 'iets handiger' om uw gelijk te halen.
De stad betaalt een premie aan Ethias, onafhankelijk of Ethias iets moet uitbetalen aan derden of niet.Ik wil nog antwoorden op deze vraag:Antwoord: EthiasEn wie denkt u dat de schadevergoeding betaalt wanneer de overheid zich wel neerlegt bij een vonnis?
Wie betaalt Ethias ? Antwoord: de stad
Wie betaalt de stad ? Antwoord: de belastingbetaler
-> De vraag die zich stelt is of de belastingbetaler de stad betaalt zodat de stad met dit geld een verzekering kan afsluiten ? Misschien dat de stad beter zijn geld zou investeren in het renoveren van een volledig verwaarloosde parking! In dat geval zou de verzekering ook goedkoper zijn!