Getreuzel van de verzekeringsmaatschappij

k.b.

Re: Getreuzel van de verzekeringsmaatschappij

#16 , 09 dec 2015 13:07

Het is maar de vraag dat dergelijke maatschappijen in de toekomst nog verdienen dat u Uw geld aan hen geeft ...
Veel te vaak gaan we na een schadegeval snel op zoek naar een "mobiliteitsoplossing" en staan we al lang minder stil bij de centen die maanden later worden "verdeeld" ...
Heb je trouwens rechtsbijstand onderschreven op je autoverzekering ?

k.b.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jackrussell
Topic Starter

#17 , 09 dec 2015 13:22

Dank voor jullie reacties weer.

Ik heb hen een onderbouwing gestuurd waarom er voor dat geld geen vervangend voertuig aangekocht kan worden door middels van concrete voorbeelden van voertuigen die te koop staan en hun mankementen. Om een vergelijkbaar voertuig te kunnen kopen, is ongeveer het dubbele nodig van waar de "expert" op uitkomt.

Mijn vrouw sluit nooit meer iets bij X en ik sluit wat ik heb bij X over naar elders en mij zien ze daar ook niet meer. Zo doe ik dat overigens altijd met onredelijke bedrijven of klantonvriendelijke bedrijven. Wegwezen en elders, desnoods betaal ik daar een paar euro meer. Dat maakt me niets uit. In elk geval geen X meer. Ik ben daar heel principieel in. Discussie met medewerkers die werken met 'n werkinstructie heeft geen zin. De enige taal die deze bedrijven verstaan is de taal van de rechtbank en de taal van de opzegbrief en er nooit meer iets sluiten.

Ja, rechtsbijstand is onderschreven. Ik heb mijn vrouw op pad gestuurd om hiermee aan de slag te gaan en het maar juridisch op te lossen als men niet wil luisteren naar heel redelijke en onderbouwde argumenten. Kennelijk weegt een ruwe schatting van een expert die als opdracht meekrijgt om zo laag mogelijk te schatten zwaarder mee dan argumenten van betalende klanten.

Meeboo

#18 , 09 dec 2015 13:49

Is het nodig dat de naam van de bank hier in het groot wordt uitgesmeerd?

beter verwijderen

Reclame

sloeberken

#19 , 09 dec 2015 13:58

Het forum gebruik verbied namen van personen en firma's niet te vernoemen
Je kan aan u rechtsbijstand verzekering een tegen expertise vragen.

Hier vind je heel wat informatie hoe het werkt en hoe je tewerk moet gaan, en waar je wel degelijk recht op hebt, zeer interessant.

http://users.skynet.be/vzw-verkeersslac ... vergoeding
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jackrussell
Topic Starter

#20 , 09 dec 2015 14:51

beter verwijderen
Als het van sommigen afhangt, moet je alles maar pikken. Geen proces, want dat kost teveel. Geen name & shame, want dat is niet nodig, etc.

Sommige bedrijven verstaan nu enkel alleen maar de taal van en plein public vertellen hoe het zit, juridisch je gelijk halen en de hele handel opzeggen.

Meeboo

#21 , 09 dec 2015 14:55

beter verwijderen
Als het van sommigen afhangt, moet je alles maar pikken. Geen proces, want dat kost teveel. Geen name & shame, want dat is niet nodig, etc.

Sommige bedrijven verstaan nu enkel alleen maar de taal van en plein public vertellen hoe het zit, juridisch je gelijk halen en de hele handel opzeggen.
sorry de regels van dit forum gelden ook voor u

webmaster
Beheerder

#22 , 09 dec 2015 16:36

Alle posts werden aangepast: gelieve de naam van de bank/verzekeraar niet meer te vernoemen.

Jackrussell
Topic Starter

#23 , 09 dec 2015 16:48

Ok, ik zal hen hier niet meer noemen! Daar zijn wellicht andere platformen voor bedoeld!

sloeberken

#24 , 09 dec 2015 17:11

Alle posts werden aangepast: gelieve de naam van de bank/verzekeraar niet meer te vernoemen.

De naam van de bank/verzekeraar staat nog in tal van berichten.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

webmaster
Beheerder

#25 , 09 dec 2015 18:23

Aangepast.

Jackrussell
Topic Starter

#26 , 11 dec 2015 10:14

Het forum gebruik verbied namen van personen en firma's niet te vernoemen
Je kan aan u rechtsbijstand verzekering een tegen expertise vragen.

Hier vind je heel wat informatie hoe het werkt en hoe je tewerk moet gaan, en waar je wel degelijk recht op hebt, zeer interessant.

http://users.skynet.be/vzw-verkeersslac ... vergoeding
Ik mag toch ook zelf 'n tegenexpertise regelen. In de AV staat dat ik vrije keuze van expert heb.

Zojuist gebeld met de maatschappij in kwestie. De vrouw die me te woord stond had haar regels, want ze liet me geen seconde uitpraten. Ook niet nadat ik 3 tot 4 keer beleefd had verzocht aan haar om mij uit te laten praten.

k.b.

#27 , 11 dec 2015 11:17

Bij dergelijk gedrag is er maar één oplossing ...
Heb je rechtsbijstand ga dan naar een advocaat die een aangetekende zending stuurt om zijn aanstelling te bekomen inzake juridische bijstand voor U
Als ze zin hebben om tegen deze te "lullen" dan zullen ze dit betalen ...
...
Heb je geen rechtsbijstand lees dan je polis grondig en communiceer zelf via mail , bij uitblijven van een "snelle" reactie via aangetekende zending ...
...
Als u verzekering aanschaft ga je niet over één nacht ijs en let je er voortaan op geen appels en citoenen te vergelijken ... los deze zaak op en verwijder het rotte fruit uit uw mand ...

k.b.

Jackrussell
Topic Starter

#28 , 11 dec 2015 11:20

Mijn vrouw heeft rechtsbijstand, dus een advocaat is de enige oplossing. Heb er al een benaderd en die ziet er wel brood in. Zelf mailen met de maatschappij heb ik geprobeerd, maar ik loop daar letterlijk op tegen een muur van onwil. Voorwaardentechnisch is deze verzekering prima, maar het gedrag van de medewerkers van deze maatschappij is stuitend.

Taal van een advocaat zal de taal zijn die ze verstaan daar.

Deze zaak is inderdaad de laatste zaak die ik met deze maatschappij af zal handelen, want ik wil er verder niets meer mee te maken hebben.

k.b.

#29 , 11 dec 2015 11:27

Men oogst wat men zaait ...

k.b.

Jackrussell
Topic Starter

#30 , 11 dec 2015 11:32

Daar ben ik het helemaal mee eens. Kennelijk zijn er voldoende mensen die zich laten afbluffen door dit soort gedrag. Ik ben er heel principieel in. Dit pik ik niet. Ik kom mijn plichten altijd netjes na, dan verwacht ik ook dat zij hetzelfde doen. Advocaat inschakelen en de hele handel opzeggen bij dit soort maatschappijen. Dat is het enige dat werkt.

Terug naar “Verkeersongevallen”