Ik rij met mijn wagen op de openbare weg. Er rijd een lichte vrachtwagen voor me met heel zijn laadruimte vol met houten balken (heb ik pas achteraf geweten). Ik rij dus gewoon zoals iedereen op de weg, op een gegeven ogenblik vliegen er paar houten balken en een hele pallet voor men auto de stukken vlogen rond, het was winten en het was al donker, ik heb het maar laat opgemerkt, ik heb met mijn wagen over die pallet heen gereden en had voor een goede 600euro schade. Mijn linker achterwiel zat deftig geblokeerd ook. Mijn partner heeft nummerplaat opgeschreven en de dag erna zijn we naar verzekering geweest, daarna naar de politie om aangifte te doen, daarna terug naar verzekering.
Wat ik al vermoed is dat ik dus achter mijn vergoeding zal mogen fluiten want de tegenpartij zou daar volgens heem niet gereden hebben, de politie is wel langsgeweest en ben er zeker van dat zijn aangangwagen er nog stond vol met hout

iemand enig idee waar dit zal op uitdraaien

iemand verteld mij over rechtsbijstandverzekering maar ik begreep niet echt wat die daar mee bedoelde