advocaat maakt fout 2

fz2qss
Topic Starter

advocaat maakt fout 2

#1 , 18 feb 2014 15:39

Beste ,
Ik heb een probleem met mijn advocaten associatie , dwz dat ik een probleem heb met een leverancier die nieuw deuren in mijn appartement moest plaatsen , deze bleven achter en toen uiteindelijk ze er waren bleek de opmeting verkeerd gebeurt te zijn met als gevolg dat de deuren verkeerd waren , om het verhaal kort te maken werd de situatie zo erg dat ik verplicht was om een advocaat in te schakelen met de bootschap om het minnelijk te moeten regelen daar ik geen zin had in een procedure slag want daar komt nooit een winnaar uit . daar was hij van de zelfde mening maar het liep toch uit op een procedure slag tegen mijn zin in , begin 2013 werd voor de laatste maal een instalatie vergadering gehouden met alle partijen en de expert , onze advocaat was een half uur te laat en toen hij kwam viel hij bijna inslaap , 3 uur heeft dit geduurd en van onze partij waren mijn echtgenote en ikzelf die de zaak behartigde , onze advocaat had zijn tong thuis gelaten en was duidelijk met zijn gedachten ergens anders , tot op een gegeven moment mijn echtgenote lastig tegen hem werd en hardop zij " Jan jij mag ook eens wat zeggen " maar helaas geen stem , na de vergadering toen iedereen weg was werd meneer wakker maar toen heeft mijn vrouw hem de deur gewezen met de bootschap nu hoeft ook niet meer en denk maar niet dat wij jou die uren gaan betalen . Een maand later ontvang ik een mail van de associatie dat hij de advocatuur verlaten heeft en dat iemand anders onze taken zal behartigen . Twee maanden later ontvang ik een bericht dat wij een open stade rekening hebben van over de 700€ , bij nazien van ons boekhouding had ik geen factuur en vroeg een dubbel die ik ook ontving , blijkt dat hij toch een rekening heeft ingebracht maar nooit heeft durven versturen maar die ik wel onmiddellijk nog voor ik erachter kwam waarover het ging betaald heb (Probleem 1 ) , daar het een collega confrater in dezelfde firm onze zaken gaat behartigen wegens het verlaten van de firm moet deze alles opnieuw instuderen en nieuwe besluiten maken en nu wilt de Firm mij deze uren en kosten aanrekenen (Probleem 2 ) ; Ik heb hun laten weten daar niet mee akkoord te zijn en dit zal aanklagen . Mijn vraag is wat mijn opties zijn en naar welke geschillen instantie ik moet om het juiste te doen daar ik niet alle bruggen wil opblazen ( zij behartigen nog andere zaken van ons )
Graag ASAP reactie svp .
Chaniotakis Nico NV Benic

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding