Mag ik ... ?

Koenraad
Topic Starter
Contacteer: Website

Mag ik ... ?

#1 , 25 dec 2006 04:31

Aan de beheerders van dit uitstekend forum ;

Mag ik de forumregels (aangepast) gebruiken voor mijn forum ?

Met dank,
Koenraad (zie link site onderaan)
www.woonforum.be

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 25 dec 2006 07:43

Zolang uw 'aangepaste' versie niet afwijkt van de nettiquette, mag het.

Koenraad
Topic Starter

#3 , 25 dec 2006 07:57

Zolang uw 'aangepaste' versie niet afwijkt van de nettiquette, mag het.
Bedankt voor uw antwoord.
Regel 3 en 4 kan ik uiteraard zomaar niet gebruiken. Bijv. :
Forumgebruikers moeten zich realiseren dat de antwoorden op hun vragen afkomstig kunnen zijn van niet-juristen.
De kans is groot dat dit op mijn forum wel zo is :lol:
Ik bedoel, 'niet-juristen' kan ik vervangen door iets anders natuurlijk.

Wat is voor de rest een afwijking op de nettiquette ?
www.woonforum.be

Reclame

webmaster
Beheerder

#4 , 25 dec 2006 11:06

Heb daar feitelijk ook geen problemen mee, zolang de tekst maar wat aangepast wordt naar jouw specifiek forum.

Groeten + succes !
Bart

Koenraad
Topic Starter

#5 , 25 dec 2006 11:38

Heb daar feitelijk ook geen problemen mee, zolang de tekst maar wat aangepast wordt naar jouw specifiek forum.

Groeten + succes !
Bart
Ook bedankt Bart,

Ik heb het zo aangepast :

1. Elke poster is verantwoordelijk voor zijn berichten. Noch de eigenaars van dit forum noch de medewerkers kunnen aansprakelijk gehouden worden voor de berichten, meningen, opinies,... op dit forum geplaatst door anderen.

2. Respect voor andermans opinie is essentieel. Grof of beledigend commentaar kan niet. Berichten die aanstootgevend, kwetsend of haatdragend zijn, zullen zonder waarschuwing gewist worden. Woonforum.be houdt zich het recht voor om -zonder voorafgaande waarschuwing- een gebruiker de toegang tot de website te verbieden.

3. Forumgebruikers moeten zich realiseren dat de antwoorden op hun vragen afkomstig kunnen zijn van niet-professionelen. Deze informatie moet dan ook benaderd worden met de nodige voorzichtigheid. De technische correctheid van de berichten kan niet gewaarborgd worden. De eigenaars en medewerkers van deze site kunnen op geen enkele manier aansprakelijk gehouden worden voor de gevolgen van foutieve informatie.

4. Foto's mogen enkel door geregistreerden geplaatst worden. Foto's zijn van geen aanstootgevende en onwettelijke inhoud.
www.woonforum.be

Terug naar “Archief”