uitbetalingen interim

stevenm
Topic Starter

uitbetalingen interim

#1 , 28 jan 2011 21:06

ik heb 8maand en half(van april tot vorige week) in het zelfde bedrijf als interimmer gewerkt,
de regel in dat bedrijf is: als je daar 3maand werkt dat je daar een loonopslag kreeg.
en 1 juli is daar ook een loon indexering geweest, deze twee verhogingen zijn nooit uitbetaald geweest(2e verhoging is men wel corect beginnen betalen eind oktober.
ik heb dit wel steeds gemeld aan het interim

nu had ik ook al een paar keer naar dat interim kantoor gebeld voor te horen wanneer dat in orde komt,
maar steeds zegt men daar dat dat herberekend moet worden (dit hoor ik al enkele maanden).

nu is men vraag welke stappen ik eventueel zou kunnen zetten om zo snel mogelijk mijn geld te zien.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 29 jan 2011 06:26

nu is men vraag welke stappen ik eventueel zou kunnen zetten om zo snel mogelijk mijn geld te zien.
als je aangesloten bent bij een vakbond eerst daar eens langsgaan , ben je niet bij een vakbond klacht neerleggen bij de inspectie van de sociale wetten inzake die niet doorgevoerde loonindexering . als die regel van na 3 maand loonopslag nergens op papier staat zal je daar wel niet op moeten rekenen een gebruik is niet hetzelfde als een overeenkomst .

Justiceseeker

#3 , 29 jan 2011 11:59

ik heb 8maand en half(van april tot vorige week) in het zelfde bedrijf als interimmer gewerkt,
de regel in dat bedrijf is: als je daar 3maand werkt dat je daar een loonopslag kreeg.
en 1 juli is daar ook een loon indexering geweest, deze twee verhogingen zijn nooit uitbetaald geweest(2e verhoging is men wel corect beginnen betalen eind oktober.
ik heb dit wel steeds gemeld aan het interim

nu had ik ook al een paar keer naar dat interim kantoor gebeld voor te horen wanneer dat in orde komt,
maar steeds zegt men daar dat dat herberekend moet worden (dit hoor ik al enkele maanden).

Stuur een aangetekende ingebrekestelling naar het interimkantoor met kopie naar het hoofdhuis (alle interimkantoren hebben een website tegenwoordig met de gegevens of contacteer Federgon, de overkoepenlende organisatie voor interimwerk) waarin U chronologisch uitleg verschaft en aandringt op het feit dat U al verschillende malen telefonisch contact opnam met "herberekening" als excuse en maan aan binnen redelijke tijd orde op zaken te stellen.

Justiceseeker

Reclame

Terug naar “Archief”