> Hallo Mijn zoon moet nat. onderhoudsgeld betalen voor zijn 3 jongens , maar hijzelf kan daardoor onmogelijk een huis huren , mede omdat de huur en waarborg als men alleen is niet meer te betalen zijn .
Hoe moet dit nu want hij woont momenteel bij mij , het probleem is ook ik zie dit helemaal niet meer zitten , want een twins van 6 jaar en eentje van 10 jaar is tamelijk zwaar voor mij , daar zij hier alle 14 dagen een gans weekend komen logeren . Dan nog gezwegen over de vakanties . ( mijn zoon moet veelal werken in de weekend )Kan hij bij de vrederechter gaan en de zaken uitleggen om minder te moeten betalen of.... ??
Want zijn ex vriendin verdient zeer goed en woont ook nog samen met een zeer goed bemiddeld BV.
Ik vind dit gewoon schandalig hoeveel die vrouw krijgt en ze nog dumt ook in opvang na school enz .Een dikke 400 € aan kindergeld , plus onderhoudsgeld van circa 475 € en ... de meeste vrouwen vergeten dat zij evenveel moeten inbrengen ( dus ook 475 € ) of heb ik dit mis ? Alsook moet mijn zoon opdraaien voor schoolkosten en alle sport onkosten .( voetbal , tennis en tekenles )
Deze gelden die zij krijgt dienen toch niet om haar strings broekjes te kunnen kopen ? Worden de mannen dan gestraft !?? Alle goede raad is meer dan welkom .
Mulan
Ps Kan een kind aan 12 jaar kiezen bij wie hij wil wonen ? En hoe zit het met die huur subsidies ?
>