dringend hulp gevraagd

nancy.1971
Topic Starter

dringend hulp gevraagd

#1 , 15 feb 2011 22:14

hallo ik ben een mama met 2 kids ten laste
ben 4j en half geleden begonnen met collectieve schuldbemiddeling maar het heeft nooit goed gelopen de contacten met mij en de advocaat
door medische redenen kan ik niet gaan werken en doe ik budget beheer via ocmw
maar de kosten van mijn woning zijn zo hoog geworden dat deze niet meer betaald konden worden en ik opnieuw in schulden terecht kwam dus had ik gevraagd aan de schuldbemiddelaar voor een aanpassing van mijn leefgeld maar dat kon niet volgens hem ik ben dan naar de rechtbank gestapt en heb mijn problemen uitgelegd volgens de rechter had ik problemen met de schuldbemiddeling niet met de schuldbemiddelaar nu verneem ik vandaag van mijn nieuwe advocaat dat de schuldbemiddeling stop gezet is zonder mijn mede weten ik moest verschijnen op de rechtbank maar had een medicsch attest dat ik er niet kon zijn de zaak is niet uitgesteld blijkbaar,dud nu zou ik graag raad willen ben 4j in schuldbemiddeling heb nooit een overzicht gehad van mijn inkomen en uitgaven en ben niet de enige persoon met dit probleem metc deze schuldbemiddelaar hij krijgt geen nieuwe dossiers meer omdat hij niet correct blijkt te zijn wat kan ik hier tegen beginnen heb 4j niks gehad en nu nog meer schulden dan voordien aub iemand help mij ik ben radeloos dank u

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
3399AAaa

#2 , 20 feb 2011 14:48

die 'nieuwe advocaat' : is dat een schuldbemiddelaar of een advocaat voor andere zaken? (een schuldbemiddelaar (die advocaat is) mag alleen uw schuldbemiddeling doen, en niet uw andere zaken.

als u een advocaat heeft (dus niet degene die uw schuldbemiddeling doet) dan had die op de zitting moeten verschijnen als u er niet kon aanwezig zijn.

Ga desnoods naar het bureau voor juridische bijstand om een pro deo advocaat toegewezen te krijgen die dan uw zaak zal onderzoeken.
Plus est en vous

Reclame

Terug naar “Archief”