ondernemingsloket gegevens wijzigen

anngent
Topic Starter

ondernemingsloket gegevens wijzigen

#1 , 10 mar 2011 10:31

Ik ben zelfstandige op persoonlijke naam en heb tot nu toe in een huurhuis gewoond. Enige maanden geleden heb ik een eigen woning aangekocht die nu volop in renovatie is. Door vertragingen kan ik daar pas binnen een tiental maanden intrekken waardoor ik voorlopig bij mijn ouders inwoon. Mijn ondernemingsnummer staat nu nog op mijn oude huuradres maar nu vroeg ik me af of ik dit reeds kan veranderen naar mijn aangekochte woning? of moet dat ondernemingsnummer gekoppeld zijn aan mijn domiciliering?
Ik had natuurlijk graag een deel van de kosten (beroepsgedeelte) van de renovatie ingebracht in mijn zelfstandige activiteit.
Bedankt voor uw reactie.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartvdv

#2 , 10 mar 2011 10:47

Neen, je kan die al verplaatsen naar de nieuwe locatie. Als zelfstandige kan dat makkelijk via een ondernemingsloket met behulp van een formulier dat je kan downloaden of aanvragen. Boekhouder zou het ook voor jou kunnen doen. Het facturatieadres voor het beroepsmatig gedeelte van de renovatie hoeft niet hetzelfde te zijn als dat waar je van plan bent te gaan wonen/werken.

anngent
Topic Starter

#3 , 10 mar 2011 11:03

Bedankt voor uw antwoord!

Reclame

lieven fiers

#4 , 11 mar 2011 13:28

Ter info, een wijziging kan je zeer makkelijk melden bij Zenito, op de site http://www.zenito.be/ondernemingsloket" onclick="window.open(this.href);return false;.
Is een online-applicatie zonder inlog-gedoe.

Terug naar “Archief”