gebreken aan voortent

KVG
Topic Starter

gebreken aan voortent

#1 , 21 mar 2011 20:21

Vorig jaar heb ik een nieuwe voortent laten plaatsen aan mijn stacaravan. Nu blijkt dat deze tent vele gebreken heeft, maar de plaatser komt het niet herstellen. Hij heeft nooit een factuur gegeven of opgestuurd. Ik heb wel de prijsofferte met zijn handtekening en voldaan erop. Kan ik hier iets mee aanvangen? heb zelf al wel wat herstellingen gedaan anders was de tent helemaal verloren geweest. Grtz...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 21 mar 2011 22:04

Hoe heeft u betaald? Een overschrijving met bij de opmerkingen dat het een voortent betreft zou al helpen als bewijs.

KVG
Topic Starter

#3 , 22 mar 2011 14:39

Nee spijtig genoeg contant betaald :(

Reclame

Turaki

#4 , 22 mar 2011 14:54

Dan heeft u enkel die prijsofferte als bewijs. De plaatser heeft dit "voldaan" er zelf opgeschreven en getekend, met datum? Mogelijks is dit dan voldoende als bewijs om herstelling binnen garantie te eisen. Let wel dat indien er meer dan 6 maanden gepasseerd zijn sinds de oplevering, u dient te bewijzen dat deze gebreken er al waren.

Terug naar “Archief”